خانهاخبار
میان رده تمام فلزی ال جی، LG Zero، در راه بازارهای جهانی

میان رده تمام فلزی ال جی، LG Zero، در راه بازارهای جهانی

اولین گوشی هوشمند تمام‌فلزی ال‌جی، پس از حضور در بازار کره جنوبی، از این هفته در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
۱۳۹۴/۹/۱۱
image

 

LG Zero، که اوایل ماه سپتامبر در کشور کره جنوبی با نام LG Class رونمایی شد، اولین گوشی تمام‌فلزی شرکت ال‌جی است: یک گوشی میان‌رده با دوربین قدرتمند و تحسین‌برانگیز. بدنه این محصول، که از آلومینیوم ساخته شده، در گوشه‌ها از طراحی موسوم به Arc Glass برخوردار است که باعث می‌شود گوشی باریک‌تر به نظر برسد. این دستگاه خوش‌قیافه برای افرادی طراحی شده است که به ظاهر گوشی اهمیت بسیار می‌دهند. گرچه پیش از این شایعاتی مبنی بر عرضه انحصاری این محصول در کره جنوبی منتشر شده بود، به نظر می‌رسد ال‌جی نهایتا تصمیم متفاوتی اتخاذ کرده است.

اما مشخصات سخت‌افزاری این گوشی چیزی بیش از یک میان‌رده معمولی است. صفحه نمایش 5 اینچی مجهز به فناوری لمس درون سلولی IPS رزولوشن 720 پیکسل ارائه می‌دهد. ال‌جی ادعا کرده که این فناوری تشخیص سریع‌تر، تصاویر واضح‌تر و خوانایی بهتر زیر نور خورشید را به ارمغان می‌آورد.

 

image

 

چیپست این محصول از نوع اسنپدراگون 410 است که یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت پردازش 1.2 گیگاهرتز را شامل می‌شود. رم این گوشی 1.5 گیگابایت است و با حافظه داخلی 16 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. گرچه اندروید پیش‌فرض LG Zero لالیپاپ است، به احتمال فراوان شاهد به‌روزرسانی مارشمالو برای این گوشی نیز خواهیم بود.

 

image

 

ال‌جی در دوربین این گوشی از همان تکنولوژی‌ای استفاده کرده که در پرچم‌د‌ار خود، LG G4، استفاده کرده بود، با این تفاوت که دوربین اصلی زیرو 13 مگاپیکسل است، اما دوربین G4 کیفیت 16 مگاپیکسلی دارد؛ اما تفاوتی در دوربین جلو آنها، که 8 مگاپیکسل است، وجود ندارد.

 

image

 

قیمت و زمان دقیق عرضه این محصول در کشورهای مختلف اعلام نشده است، اما ال‌جی خبر داده که این گوشی از ابتدای این هفته در تایوان عرضه می‌شود و پس از آن به بازار‌های آسیا، اروپا و امریکای لاتین راه خواهد یافت.

نظر شما در مورد این میان‌رده تمام‌فلزی چیست؟

منبع: TechRadar

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

دانیال

۱۳۹۵/۳/۹
سلیقه میخواد دوست عزیز.

حسن

۱۳۹۴/۹/۱۳
خیلی زیباست و سخت افزار خوبی هم داره باید قیمتش در بیاد ببینیم نسبت به قیمتش با سایر رقیباش در چه حدیه

شهریار

۱۳۹۴/۹/۱۱
سلام جی اس ام، این کجاش خوشگله واقعا؟