خانهاخبار
​مشخصات و رندرهایی از محصول جدید Nokia C1

​مشخصات و رندرهایی از محصول جدید Nokia C1

مدت‌هاست خبری از نوکیا دوست داشتنی نیست، اما مدیرعامل این شرکت می‌گوید این به‌معنای پایان کار آن‌ها نیست بلکه تنها وقفه‌ای است که در آخر 2016 به پایان می‌رسد.
۱۳۹۴/۹/۹

سه ماهه آخر سال 2016 زمانی‌ است که قرارداد مایکروسافت و نوکیا به پایان می‌رسد و به گفته مدیرعامل این شرکت پس از پایان یافتن این قرارداد، نوکیا دوباره به بازار برخواهد گشت. 
نوکیا سی1 از جمله محصولاتی است که شایعاتی در موردش منتشر می‌شود. این محصول گوشی هوشمندی است که پس از سال‌ها نام شرکت فنلاندی نوکیا را روی آن می‌بینیم البته اگر شایعات صحت داشته باشند. امروز با مشخصات احتمالی این دستگاه آشنا می‌شویم و رندرهای جدیدی از این محصول را می‌بینیم.

 

image

 

مشخصات احتمالی نوکیا سی1:

  • نمایشگر 5 یا 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی
  • حافظه رم: 2/3 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32/64 گیگابایت
  • دوربین اصلی: 8 یا 13 مگاپیکسلی
  • دوربین دوم: 5 مگاپیکسل
  • سیستم عامل: اندروید (در بعضی مناطق احتمالا با ویندوز 10 نیز عرضه می‌شود)
image

هرچند صحبت در مورد این محصول بسیار زود است اما شایعه بازگشت نوکیا می‌تواند خبر بسیار خوبی برای کاربران باشد، چراکه طرفداران برندهای مختلف حتی برای مدت کوتاهی از محصولات این کمپانی استفاده کرده‌اند. به‌نظر می‌رسد نوکیا وسواس زیادی در ساخت این محصول به خرج داده است، در شایعات آمده که نسخه اولیه این محصول کنسل شده و نسخه‌ای با سخت افزار بهتر جایگزین آن شده است. اگر دوست دارید دوباره یک گوشی نوکیا داشته باشید باید تا پایان سال 2016 صبر کنید.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

علی

۱۳۹۴/۱۲/۴
موافقم

مسعود

۱۳۹۴/۱۲/۴
سلام دوست عزیز حیف نیست اینقدر الکی چرندیات نوشتی و وقت خودتو گرفتی ؟؟؟
جای این حرفا برو یکم مطالعه کن نوکیا 3 شرکت غول آسا داره که هر کدومش توی بخش خودش تک بوده و هست و قدمت شرکت هاش بالای 100 سال هست این شرکت از نظر بروز بودن کم آورد نه از لحاظ مالی !!!!
الان هم 2 ساله داره نقشه میکشه که بیاد پوز اندروید رو بزنه چون واقعا خز شده هر روز 4 تا برند مختلف یک مدل گوشی میزنن با قیافه های مختلف الان سونی و اچ تی سی و ال جی و سامسونگ عین هم هست مشخصات گوشی هاشون باور نداری؟ برو سونی زد 5 رو با سامسونگ اس 6 و ال جی جی 4 و اچ تی سی ام 9 مقایسه کن بعد تفاوت هاشون رو بگو . نوکیا همیشه متفاوت بوده ، هست و امیدوارم در آینده هم همین طور باشه
حالا هم میاد با قدرت هم میاد تازه قراره کولاک کنه

p

۱۳۹۴/۱۰/۲
اره واقعا ویندوز فون یعنی آخر سیستم عامل.

نیکو

۱۳۹۴/۹/۲۵
نوکیا واقعا عالیه حرف نداره من خودم سه ساله که لومیا 720 دارم واقعا ازش راضی ام گوشیمو عوض نمیکنم تا گوشی های نوکیا بیاد اگرم بیاد 100 درصد ویندوز فونشو میخرم فقط کسی که با ویندوز کار کرده باشه میفهمه که چیه دیگه سمت اندروید نمیره کارت حرف نداره نوکیا امیدوارم که زود تر بیاد

Alireza

۱۳۹۴/۹/۱۱
عالیه ولی ای کاش سمت اندروید نره