خانهاخبار
تبلت اندرویدی آی لایف Swift 9، یک رقیب جدی و ارزان

تبلت اندرویدی آی لایف Swift 9، یک رقیب جدی و ارزان

در انتخاب یک تبلت موارد زیادی از جمله مشخصات فنی و ظاهری دخیل هستند اما فاکتور قیمت یکی از اصلی‌ترین نکات هنگام انتخاب است. تبلت اندرویدی آی لایف سوییف 9 یکی از محصولاتی است که در آن به همه جنبه‌های قیمت، مشخصات فنی و ظاهری توجه ویژه‌ای شده و هم‌اکنون بازار ایران را هدف قرار داده است.
۱۳۹۴/۹/۹

بازار تبلت‌های اندرویدی چندان متنوع نیست. غیر چند برند مشهور که چند سری تبلت اندرویدی را هر سال وارد بازار می‌کنند، بقیه برندها ترجیح می‌دهند تولیدات خود را روی گوشی‌های هوشمند متمرکز کنند.

اما در این میان شرکت‌هایی نیز هستند که سعی می‌کنند با ورود محصولات با کیفیت و ارزان قیمت، رونقی به این بازار ببخشند. آی لایف یکی از این شرکت‌هاست که چندین مدل تبلت اندرویدی را همزمان با عرضه جهانی، به بازار ایران نیز وارد کرده است.

یکی از این مدل‌ها Swift 9 نام دارد که می‌تواند گل سر سبد تبلت‌های اندرویدی آی لایف نام گیرد. بررسی تخصصی آی لایف Swift 9 در وب‌سایت جی‌اس‌ام منتشر شده و شما را به خوبی با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا می‌کند.

بنابراین اگر بدنبال یک تبلت اندرویدی هستید و قصد ندارید خیلی برای آن هزینه کنید، بد نیست که نگاهی به Swift 9 داشته باشید. هم‌اکنون این تبلت با گارانتی شرکت آریانا با قیمت ۶۰۰ هزار تومان در بازار ایران به‌فروش می‌رسد. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

افرا

۱۳۹۴/۹/۹
امیدوارم یه تغیری توی رابط کاربریش داده باشه
خدایی رابط کاربری اندروید خیلی قدیمی شده