خانهاخبار
۱۰ گوشی پرچمدار که ارزش خرید بالایی دارند

۱۰ گوشی پرچمدار که ارزش خرید بالایی دارند

اگر قصد دارید همین روزها موبایل بخرید، ما ۱۰ مورد از بهترین گزینه‌های ممکن را در حال حاضر به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید.
۱۳۹۴/۹/۱۰

معمولا پس از معرفی پرچم‌داران جدید کمپانی‌ها در سراسر دنیا و بعد از سپری شدن چند هفته، زمان خوبی فرا می‌رسد تا کاربران پرچم‌داران جدید و البته پرچمداران سال گذشته را خریداری کنند، چراکه هم قیمت آنها کاهش پیدا می‌کند و هم آن دسته از افرادی که اصراری به آخرین مدل بودن گوشی‌شان ندارند می‌توانند از این موقعیت استفاده کنند.

همراه ما باشید تا به‌ترتیب از رتبه دهم به رتبه نخست این فهرست برویم. کمربندهای خود را ببندید!

 

 شماره ده: Samsung Galaxy Note 4

سامسونگ گلکسی نوت ۴، که یکی از پرطرفدارترین فبلت‌ها در نوع و زمان خود بود، به‌دلیل اینکه قدیمی‌ترین گوشی در میان این ۱۰ پرچمدار است رتبه آخر را از آن خود کرده، اما هنوز هم جزو یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است که با توجه به قیمتش از امکاناتی مانند رم ۳ گیگابایتی، ضبط ویدئوی 4K و صفحه نمایشگر با کیفیت خوب QHD برخوردار است.

 

image

بررسی تخصصی Note 4

 

شماره نه: Samsung Galaxy S6

سامسونگ گلکسی اس۶ را چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید، یکی از بهترین و متفاوت‌ترین گوشی‌های سری گلکسی اس است که با بدنه فلزی عرضه شد؛ برخلاف ۵ نسل قبلی خود که از جنس پلاستیک بودند. این گوشی در دو مدل فلت و اج ارائه می‌شود و کاربر طبق سلیقه‌اش می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند. حسگر اثر انگشتی تعبیه‌شده در آن هم نسبت به مدل‌های پیشین، که با مشکلاتی مانند تاخیر همراه بود، تا حدود زیادی بهبود یافته است.

 

image

بررسی تخصصی S6

 

شماره هشت: Apple iPhone 5s

اپل آیفون ۵اس بی‌شک یکی از بهترین آیفون‌های ساخت اپل بود که بدون هیچ‌گونه کم‌کاری و مشکل سخت‌افزاری راهی بازار شد و، برخلاف آیفون‌های نسل بعدش، بیرون‌زدگی لنز نداشت و سنگین‌تر و کلفت‌تر نشده بود. اگرچه ۳ سال از عرضه این آیفون می‌گذرد، همچنان به‌دلیل کوچک‌تر بودن اندازه و خوش‌دست‌تر بودن طرفداران خود را دارد. قیمت بسیار مناسب آن هم نسبت به امکانات و سیستم عامل انحصاری‌اش توانست مقام هشتم را از آن خود کند.

 

image

بررسی تخصصی iPhone 5s

 

شماره هفت: +Samsung Galaxy S6 edge 

سامسونگ گلکسی اس۶ اج پلاس؛ بله! این سومین سامسونگ در لیست ۱۰ تایی ماست! طراحی بسیار زیبای این سری از سامسونگ، که مدیون صفحه نمایشگر باکیفیت آن با لبه‌های کرو است، توانسته این گوشی را هرچه بیشتر جذاب کند. صفحه نمایشگر بزرگ آن نیز با حاشیه بسیار نازکش این فبلت ۵.۷ اینچی را بسیار خوش‌دست‌تر کرده تا باعث آزرده‌خاطر شدن کاربران نشود.

 

image

بررسی تخصصی +S6 edge

 

شماره شش: Sony Xperia Z5 

سونی اکسپریا زد۵ با طراحی شیک و زیبای خود، صفحه نمایشگر ۵.۲ اینچی، دوربین فوق‌العاده و رم ۳ گیگابایتی توانسته تفاوتش را با سری قبلی ملموس‌تر کند و کارایی‌اش بسیار بالاتر برود. از قابلیت‌های بارز این گوشی هوشمند می‌توان به حسگر اثر انگشت پرسرعت آن، بدنه ضدآب، شارژ سریع و دو اسپیکر استریو جلو آن اشاره کرد. البته باید گفت در مدل کامپکت این دستگاه از ۲ گیگابایت رم استفاده شده و مدل پرمیوم آن با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد؛ چراکه صفحه نمایشگری با تراکم پیکسلی بیش از ۸۰۰ پیکسل در اینچ دارد که البته چشم انسان قادر به دیدن آن نیست و می‌توان گفت بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

 

image

بررسی تخصصی Z5

 

شماره پنج: LG G4 

ال‌جی جی۴ بدنه پلاستیکی و صفحه نمایشگر QHD دارد که دو برابر 1080p رزولوشن دارد. به‌لطف نسل جدید لرزشگیر مکانیکی اپتیک لنز دوربین و فوکوس خودکار لیزری و نیز لنز قدرتمند F/1.8 عکس‌برداری با این گوشی بسیار باکیفیت و لذت‌بخش است. با امکانات دیگری که این گوشی هوشمند دارد، مانند رم ۳ گیگابایتی، باتری جداشونده قابل تعویض و درگاه Micro SD، می‌تواند انتخاب خوبی برای خریدار باشد.

 

image

بررسی تخصصی G4

 

شماره چهار: Google Nexus 6P 

گوگل نکسوس ۶پی کامل‌ترین و بی‌نقص‌ترین نکسوسی است که گوگل تا به حال ساخته و اندروید خالص آن باعث می‌شود کار کردن با این دستگاه بیش از هر گوشی اندرویدی دیگری لذت‌بخش و سریع باشد. این گوشی، مانند سونی زد۵، دارای دو اسپیکر استریو در جلوست و دوربین قابل قبولی نسبت به نکسوس‌های قبلی دارد. همچنین حسگر اثر انگشتی که پشت گوشی قرار گرفته نسبتا سریع عمل می‌کند.

 

image

بررسی تخصصی 6P

 

شماره سه: Apple iPhone 6s  

کمپانی اپل چالش خود را در مدل قبلی این گوشی، یعنی آیفون ۶، با صفحه نمایشگر ۴.۷ اینچی آغاز کرد که سنت‌شکنی‌ای پس از چندین سال محسوب می‌شد. به‌گفته خیلی‌ها، همین سایز مناسب‌ترین سایز گوشی و همین دستگاه خوش‌دست‌ترین دستگاه بین آیفون‌ها بوده است. امسال نیز آیفون ۶اس با بهبودهایی مانند جنس بدنه آلومینیوم سری ۷۰۰۰، صفحه نمایشگر 3D Touch و نسل دوم تاچ آیدی، که بسیار سریع‌تر از نسل قبلی است، ارائه شد.

 

image

بررسی تخصصی iPhone 6s

 

شماره دو: Samsung Galaxy Note 5 

سامسونگ گلکسی نوت ۵ یکی از قوی‌ترین فبلت‌های حال حاضر موجود در بازار است. این دستگاه با صفحه نمایشگر ۵.۷ اینچی، قلم جدید، ۴ گیگابایت رم و دوربینی مانند گلکسی اس۶ توانسته قدرت خود را به رخ همگان بکشد و طراحی زیبای آن نیز با حداقل حاشیه کناری صفحه نمایشگر و خمیدگی پشتش درمجموع این فبلت را بسیار خوش‌دست کرده است. به‌جرئت می‌توان گفت این محصول سامسونگ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازار باشد.

image

بررسی تخصصی Note 5

 

شماره یک: Apple iPhone 6s Plus

خب بالاخره رسیدیم به شماره ۱ بازار! بی‌شک می‌توان گفت اپل تمام قدرت خود را در تولید آیفون ۶اس پلاس به کار برده و امکانات بیشتری نسبت به آیفون ۶اس در اختیار کاربر گذاشته و همین موضوع هم اختلاف ۱۰۰ دلاری قیمت آن را نسبت به برادر کوچک‌ترش توجیه می‌کند. گوشی ۶اس پلاس نسبت به ۶اس از صفحه نمایشگر بزرگ‌تر و باکیفیت‌تری بهره می‌برد که تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل در اینچ دارد که مقدار بالاتری نسبت به تراکم ۳۲۶ پیکسلی ۶اس است. همچنین لرزشگیر مکانیکی اپتیک لنز دوربین هم هنگام عکس‌برداری و هم هنگام فیلم‌برداری برای ثبت لحظات تجربه خارق‌العاده‌ای برای کاربر مهیا می‌کند. مانند آیفون ۶اس، جنس بدنه این دستگاه آلومینیوم سری ۷۰۰۰ است که پیش از این در اپل واچ استفاده شده بود. صفحه نمایشگر لمسی سه‌بعدی (3D Touch) نیز در اختیار شماست که تجربه کار با آن را در هیچ گوشی دیگری نمی‌توانید پیدا کنید و نسل دوم تاچ آیدی به‌کاررفته در آن بسیار سریع‌تر از نسل قبلی است و در چشم به هم زدنی آیفون را قفل‌گشایی می‌کند. تجربه کار کردن با این فبلت تا حدودی مانند آیپد مینی است، زیرا در بسیاری از برنامه‌ها و در هوم اسکرین می‌توانید از حالت Landscape یا افقی استفاده کنید.

اگرچه قصد خرید این فبلت را دارید می‌توانید برای اطمینان از دست دوم نبودن از آیفون خود به مطلبی که پیش از این در اختیار شما قرار داده‌ایم مراجعه کنید.

image

منبع: iPhoneHacks

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (111 نظر)

ممد

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
چه خوب بررسی کردن گوشی هارو مخصوصا د مورد صفحه نمایش z5 نوشته جنبه تبلیغاتی داره ولی در lg g4 یه صفحه نمایش بارزولیشن بالا یه مزیته بزرگه کلا نقد های ایرانی اینطوریه که هر چی که تو گوشی های دیگه مزیت و یک امتیاز محسوب بشه همونا تو سونی یه ایراده

hamer-rz

۱۳۹۵/۴/۱۳
دوستان من 3 ساله آیفون 4 دارم. با تمامه گوشی ها هم کار کردم هواوی گلکسی سونی اچ تی سی حتی بلک بری. الانم یه آیفون 6اس پلاس دارم و واقعا از همه نظر راضیم. من برای خرید گوشی خیلی خیلی تحقیق کردم و الانم یک ماهی هست که دارمش و ازش راضیم. کسیایی که میگن اپل بده چون نداشتن و یا به اندروید علاقه دارن!

ابی

۱۳۹۵/۴/۱۳
و خودتون میدونید دو برند گالکسی و ایفون رقابت دارن که بازار گوشی با این دو راه میره و نوت ۵ فعلا رقابت انداخته که تا اشک ایفون در نیاره نمیزاره قضاوت با کسانیه که هم ایفون سری جدید داشتن هم گالکسی

ابی

۱۳۹۵/۴/۱۳
سلام خسته نباشید.با تمامی نظرهای دوستان که خوندم یعنی گفته ی من اینه که نوت ۵ واقعا بسیار عالیه و قبلا از سری ایفونها دستم میگرفتم از تمام مدلها که جدید جدیدتر میومدن بازار ولی به اندازه کیفیت نوت۵ نمیرسن چند ماهه دستمه از هر لحاظ شیک بودن و سرعت نت همچنین کیفیت نوت۵ حرف اولو میزنه واقعا نوت۵ رکورد شکنه سرعتی که نوت۵ داره ایفون که این همه ور ور داشت رو نداره پرچمدار بالا نوت۵ هست و کسی هم تا حالا جلوم نتونسته با ایفون رقابت کنه این داستان نوت۵ گالکسی خوشگل با رنگ سرمه ای بی نظیر ترکونده یعنی حرفی نمیزاره از هر لحاظ. گرفتین نوت۵ با رنگ سرمه ای بگیرین که فقط همون تیپش قر کمر همه گوشیارو در میاره

h4m1d

۱۳۹۵/۲/۱۲
منم htc خیلی دوس دارم ولی سال قبل خوب کار نکرد