خانهاخبار
نسخه 13 سیانوژن برای وان پلاس 2 منتشر می‌شود

نسخه 13 سیانوژن برای وان پلاس 2 منتشر می‌شود

پس از قطع همکاری سیانوژن و وان‌پلاس، امیدی به انتشار نسخه‌ جدید سیانوژن‌مد برای گوشی‌های وان پلاس نبود، اما اکنون نشانه‌هایی به دست آمده است که عنوان می‌کند نسخه 13 سیانوژن برای OnePlus 2 منتشر خواهد شد.
۱۳۹۴/۹/۸

اگر به یاد داشته باشید، اولین گوشی از برند وان‌پلاس که با استقبال بسیار مواجه شد با سیستم عامل یا در واقع کاستوم رام سیانوژن پا به بازار گذاشت؛ همکاری‌ای که برای کاربران، مخصوصا حرفه‌ای‌ها، بسیار هیجان‌انگیز بود. درحالی‌که خیلی‌ها امیدوار بودند وان‌پلاس و سیانوژن موفقیت‌های بیشتری رقم بزنند، این دو شرکت از یکدیگر جدا شدند. سیانوژن قرارداد جدیدی با شرکت هندی مایکرومکس منعقد کرد و وان‌پلاس نیز به توسعه رام اختصاصی خود به نام OxygenOS روی آورد.

 

image

 

با وجود قطع این همکاری، سیانوژن نسخه 12 رام خود را برای گوشی وان‌پلاس وان منتشر کرد، اما مدل وان‌پلاس 2، که تنها چند ماه از ورودش به بازار می‌گذرد، با سیستم عامل OxygenOS به دست کاربران رسید. با وجود این نشانه‌های به‌دست‌آمده از این امر حکایت دارد که سیانوژن 13 نیز برای هر دو گوشی وان‌پلاس منتشر می ‌شود؛ با این تفاوت که کاربران وان‌پلاس 2 لازم است گوشی‌شان را روت کنند که البته به باطل شدن گارانتی دستگاه منجر می‌شود. بر این اساس کاربران وان‌پلاس 2 علاوه بر OxygenOS می‌توانند از نسخه 12.2 سیانوژن (اندروید 5.1) و نسخه سیانوژن 13 (اندروید 6) استفاده کنند.


منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)