خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: تلوبیون

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: تلوبیون

تلوبیون اپلیکیشنی است که به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های کانال‌های تلویزیونی ایران را به‌صورت اینترنتی روی گوشی و تبلت خود تماشا کنید.
۱۳۹۴/۹/۱۰

با شلوغ‌تر شدن زندگی انسان‌ها نحوه گذران اوقات فراغت و استفاده از رسانه‌ نیز فرق کرده است. امروز دیگر کمتر کسی روزنامه به دست می‌گیرد یا رادیوی خود را برای شنیدن برنامه‌ها روشن می‌کند. وضعیت کار و زندگی افراد نیز دیگر مثل سابق اجازه نشستن و دیدن فیلم‌ و سریال‌ها سر یک زمان خاص را به آنها نمی‌دهد. با وجود اینها علاقه مردم به استفاده از رسانه‌ها کم نشده، بلکه طرز استفاده آنها فرق کرده است. حالا ما می‌توانیم خبرهای روز را در کوتاه‌ترین زمان روی گوشی‌ تلفن همراه خود داشته باشیم و به‌صورت اینترنتی برنامه‌های رادیو و تلویزیون را برای شنیدن و دیدن انتخاب کنیم.
اپلیکیشن تلوبیون راه‌حلی است برای مشاهده زنده برنامه‌ها و بازپخش برنامه‌های پخش‌شده کانال‌های تلویزیونی ایران در گوشی و تبلت اندرویدی شما. با نصب اپ و عضویت در این سرویس قادرید برنامه‌های در حال پخش کانال‌های سراسری و استانی تلویزیون ملی را به‌صورت زنده تماشا کنید یا از بخش آرشیو، آنهایی که را می‌خواهید، برای خود دوباره پخش کنید.

 

image

 

در اولین اجرا، برنامه توضیح کوتاهی در مورد بخش‌های مختلف به شما خواهد داد. سپس وارد صفحه خانه می‌شوید که با سوایپ کردن به چپ و راست قسمت برگزیده‌ها، پخش زنده و آرشیو، فیلم و سریال و دانلود را خواهید دید.

 

image

 

در پخش زنده و آرشیو، فهرست کانال‌های تلویزیون پیش روی شما باز می‌شود تا بتوانید برنامه‌های هر یک از آنها را به‌صورت اینترنتی مشاهده کنید یا به آرشیوشان سری بزنید.

 

image

 

اگر به دیدن فیلم و سریال علاقه دارید، تلوبیون امکان تماشای تمام قسمت‌های سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را به همراه اطلاعاتی در مورد زمان پخش و مدت زمان آن به شما خواهد داد.

 

image

 

بخش برگزیده‌ها شامل مجموعه برنامه‌های گلچین‌شده است که در ماه‌های گذشته پخش شده‌اند و ممکن است دیدن آنها برای شما هم جالب باشد.
بخش آرشیو، که در منوی سمت چپ قرار دارد، آرشیو برنامه‌های تلویزیون را براساس محتوا و زمان پخش جمع‌آوری کرده تا کاربران بتوانند برنامه موردنظرشان را راحت‌تر پیدا کنند. در این راه قسمت دسته‌بندی و جستجو به کمک شما می‌آید.

 

image

 

با توجه به اینکه سرعت اینترنت کاربران برای دیدن برنامه‌های تلویزیون ممکن است خیلی مطلوب نباشد، امکانی قرار داده شده است تا کاربر بتواند برنامه در حال پخش را با کیفیت‌های مختلف تماشا کند و کمترین وقفه در دیدن آن به وجود آید.


دانلود اپلیکیشن تلوبیون از بازار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

ابراهیم آقایی تاجی

۱۴۰۱/۹/۲۵
سلام ممنون از شما. روراست عرض کنم که بنده قبل از این 3 بار این برنامه را نصب کردم. ولی در عین ناباوری برنامه کار نکرد. فقط. دوباره امتحان کنید ودیگه هیچ. ولی اینبارهم دوباره نصب میکنم. که امید دارم که کلمه ای دوباره امتحان کنید و دیه نبینم. ولی از همین الان به همه دوستان عزیز پیشنهاد میکنم حتما این برنامه را نصب کنند. چونکه اگه کار کنه. بینهایت عالی هست. موفق باشید.

Rostami mohammad

۱۴۰۰/۱۱/۱۳
09105668734

Fariba

۱۴۰۰/۵/۲۳
سلام
آرشیو دوتا از کانال ها بالا نمیاد،میشه دلیلشو بگین؟
همون دوتا کانالی هم ک بیشتر ارشیوش رو نگا میکردم ایجور شده؟

پریا

۱۳۹۷/۷/۱۸
سلام من این برنامه رو از طریق سیب اپ دانلود کردم ولی وقتی وارد برنامه میشم مینویسه تلاش مجدد و هیچ صفحه ای برای من باز نمیشه اگه میشه بهم بگید چیکار کنم ممنونم

korosh

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
لطفٱ راهنماٸی کنید چگونه فیلم یا سریال را دانلود کنیم