خانهاخبار
میت 8 معرفی شد: نمایشگر 6 اینچی با باتری فوق‌العاده

میت 8 معرفی شد: نمایشگر 6 اینچی با باتری فوق‌العاده

هوآوی از آخرین محصولش رونمایی کرد. این محصول، که Mate 8 نام دارد، یک فبلت 6 اینچی است که از جدیدترین پردازنده هوآوی، یعنی Kirin 950، استفاده می‌کند.
۱۳۹۴/۹/۷
image

 

اکنون سه سال است که هوآوی سومین تولید‌کننده برتر گوشی هوشمند در جهان است. با وجود رقابت تنگاتنگی که این شرکت با لنوو و شیائومی در چین دارد، همچنان رتبه خود را حفظ کرده و هم در چین و هم در جهان موفق بوده است.

این شرکت از آخرین محصولش، که فبلتی 6 اینچی با نام Mate 8 است، پرده برداشت. گرچه شاید این سایز برای بسیاری از افراد بیش از حد بزرگ باشد، این گوشی هوشمند ویژگی‌های قابل توجهی دارد.

ابتدا نگاهی به ویژگی‌های سخت‌افزاری این محصول می‌اندازیم. میت 8 به پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 950 مجهز است. در پشت دستگاه شاهد حسگر اثر انگشت و دوربین 16 مگاپیکسلی هستیم. دوربین جلو آن نیز 8 مگاپیکسل کیفیت دارد. بدنه این محصول تماما آلومینیومی است و در نسخه‌های متفاوتی عرضه می‌شود: نسخه‌هایی با رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32، 64 یا 128 گیگابایتی. این محصول دو سیم‌کارته است، اما اگر بخواهید، می‌توانید یکی از درگاه‌های سیم‌کارت را به‌عنوان ورودی حافظه جانبی microSD استفاده کنید. قرار است این محصول با اندروید مارشمالو و رابط کاربری Emotion 4.0 به بازار عرضه شود.

 

image

 

این طور که به نظر می‌رسد، صفحه نمایش فول اچ‌دی این محصول به قابلیت Force Touch مجهز نیست؛ قابلیتی که میزان فشار انگشت را تشخیص می‌دهد و بنا بر آن عملکردهای متفاوتی از خود نشان می‌دهد. این قابلیت پیش از این در برخی نسخه‌های Mate S وجود داشت، اما گویا هوآوی تصمیمی برای آوردنش به میت 8 نداشته است.

اما باتری دستگاه. باتری این محصول 4000 میلی‌آمپر‌ساعت ظرفیت دارد که با توجه به ظرفیتش می‌توان از آن انتظار شارژدهی فوق‌العاده‌ای داشت. به این ظرفیت باید قابلیت Kirin 950، پردازنده برتر هوآوی، را اضافه کرد که توانایی کاهش مصرف باتری دارد. بنابراین روی کاغذ می‌توان گفت میت 8 انتخابی مناسب برای افرادی است که همیشه از زود تمام شدن شارژ گوشی‌شان شاکی‌اند.

image

 

فروش این محصول قرار است با آغاز سال 2016 در چین شروع شود و قیمتش برای نسخه 3 گیگابایت رم/ 32 گیگابایت حافظه داخلی 469 دلار، نسخه 4 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه داخلی 579 دلار و نسخه 4 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه داخلی 689 دلار خواهد بود. به احتمال فراوان این محصول پس از CES 2016، که 6 ژانویه (16 دی) برگزار می‌شود، وارد بازار کشور‌های اروپایی می‌شود.

 

image

منبع: Mashable

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

milad

۱۳۹۵/۷/۲
اصلا از اسم هواوی بدم میاد دوست دارم وقتی گوشی میخرم یه برچسب سیاه بزنم رو مارک هواوی اصلا اسمش میاد حال همه بد میشه درسته اگه هواوی بهترین برند هم باشه باز هم از قیافش حالم بهم میخوره با اون کارایی مسخرش با اون اسم مارک مسخرش :)

t

۱۳۹۵/۶/۳۰
خدایی نمی دونم ب چی سامسونگ می نازن اون از نوت هفت ک منفجر شد تو مقایسه بین X performance با نوت 7
نوت 7 کم آورد تو ی بازی هم کرش کرد فیلمش هست
بازم تو مقایسه بین mate 8 و گلگسی اس 7 ادج
اس 7 ادج تو بازی درایور قفل کرد
سامسونگ مزخرف ترینه
ب نظرم اپل و سونی برترین
از همه لحاظ

لاچین

۱۳۹۵/۶/۱۶
یعنی چی هیولاست؟؟؟؟ خوبه یا بد :l

سامان

۱۳۹۵/۶/۱۳
پشت اینو v10 رو یکی میدونی؟!!!!
من دیگه حرفی ندارم :/

ABBAS

۱۳۹۵/۶/۹
سلام. من می خوام این گوشی را بخرم . فقط می خواستم از نظر دوربین و باطری و روزولیشن و عملکردش. لطفا نظرتون را بدهید.