خانهاخبار
از این پس می‌توانید پیام‌های وایبر را پس از ارسال حذف کنید

از این پس می‌توانید پیام‌های وایبر را پس از ارسال حذف کنید

وایبر یکی از اپلیکیشن‌های نام‌آشنا در عرصه ارتباطات اینترنتی در چند سال اخیر است. به‌روزرسانی اخیر این اپلیکیشن قابلیتی در اختیار کاربران می‌گذارد که شاید مدت‌ها منتظرش بوده‌اند!
۱۳۹۴/۹/۶
image

 

اپلیکیشن وایبر اواخر سال 2010 اعلام وجود کرد و با این حساب برندی قدیمی محسوب نمی‌شود. اما این شرکت به‌سرعت پیشرفت کرد و جای خود را بین سایر اپلیکیشن‌های ارتباطی باز کرد، طوری که در بسیاری از کشو‌رها پراستفاده‌ترین اپلیکیشن ارتباطی شد و بالاتر از غول‌های این عرصه مانند واتس‌اپ و حتی مسنجر فیس‌بوک قرار گرفت.

قابلیتی که اکثر اپلیکیشن‌های ارتباطی از آن بی‌بهره‌‌اند امکان حذف پیام پس از ارسال آن است. احتمالا برای شما نیز پیش آمده که از سر عصبانیت پیامی برای شخصی فرستاده‌اید و بعد پشیمان شده‌اید یا پیامی را که می‌خواستید برای فرد خاصی بفرستید، اشتباهی برای دیگری فرستاده‌اید. در این شرایط حتما آرزو کرده‌اید که کاش زمان به قبل از ارسال این پیام‌ها بازگردد تا بتوانید جلو اشتباه خود را بگیرید!

حالا این امکان در نسخه 5.6.5 وایبر فراهم شده است! مهم نیست پیامی را که ارسال کرده‌اید مخاطبتان خوانده باشد یا نخوانده باشد، شما می‌توانید آن را پاک کنید و این پیام از دستگاه مخاطبتان نیز بلافاصله پاک می‌شود.

 

image

 

سایر تغییرات این نسخه شامل افزوده شدن امکان پاسخ دادن به پیام‌ها بدون باز کردن اپلیکیشن در iOS 9 است و ارسال فایل داخل وایبر نیز بهبود پیدا کرده.

آخرین نسخه وایبر را می‌توانید از اینجا دریافت کنید: اندروید / آی‌او‌اس

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

peyvand

۱۳۹۴/۹/۷
با تشکر اگه ی همچین داستانی واسه تلگرامم هست بگید لطفا آخه تلگرامش واجب تره سپاس از پست مفیدتون...

hamid_zar

۱۳۹۴/۹/۷
سپاسگزارم از جی اس ام برای اطلاعات مفیدتان.