خانهاخبار
استفاده از نمایشگر حساس به فشار در اکسپریا زد6

استفاده از نمایشگر حساس به فشار در اکسپریا زد6

پس از هوآوی و اپل، که از فناوری نمایشگر حساس به فشار در محصولات خود استفاده کرده‌اند، اکنون گزارش شده سونی نیز قصد دارد در پرچمدار بعدی خود از این فناوری استفاده کند.
۱۳۹۴/۹/۳

از زمانی که اپل فناوری 3D Touch را در آیفون 6اس و 6 اس پلاس معرفی کرد، خبرهای زیادی در مورد اضافه شدن این ویژگی به دستگاه‌های دیگر شنیدیم. به‌طور مثال، سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که این شایعه برای گلکسی اس7 آن وجود دارد.

 

image

 

اکنون چنین شایعه‌ای در مورد شرکت سونی نیز به گوش می‌رسد و گفته می‌شود این شرکت ژاپنی قصد دارد در گوشی اکسپریا زد6 خود از صفحه نمایشگر حساس به فشار استفاده کند. نکته جالب این خبر این است که گفته شده سونی تصمیم دارد، به‌جای استفاده از نمایشگرهای تولیدی سایر شرکت‌ها، خودش اقدام به ساخت نمایشگر پرچمدار بعدی‌اش کند.
اگرچه هنوز در مورد این شایعه نمی‌توان خیلی مطمئن بود، با توجه به استفاده شرکت‌های چینی (مثل هوآوی) از این فناوری در محصولات خود، می‌توان پیش‌بینی کرد که سایر تولیدکنندگان بزرگ تلفن همراه هم زودتر خودشان را به این مجموعه اضافه کنند و از قافله عقب نمانند.

منبع: MobiPicker

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

جکسون

۱۳۹۴/۱۱/۶
حالا طرفدارای سامی تقلید انقدر کم اوردن که الا ن دارن سیاسی میکنن

عماد

۱۳۹۴/۹/۷
اپل خودش از سامسونگ تقلید کرده

رامین

۱۳۹۴/۹/۷
به نظر من اگه تقلید هم باشه خوبه. چون مثلا اگه سامسونگ رو گوشی هاش یه ویژگی داشته باشه سونی نداشته باشه و سونی هم یه ویژگی داشته باشه سامسونگ نداشته باشه آدم وقت خرید باید یکی رو انتخاب کنه ولی اگه گوشی های سامسونگ و سونی تو دو ویژگی رو داشته باشند، هر کس می تونه برند مورد علاقه خودش رو با تمام امکانات داشته باشه. (حتی این کار باعث رقابت و بهبود تکنولوژی جدید به کار رفته هم می شه)

بهمن

۱۳۹۴/۹/۵
ببین من نمیدونم اصلا هدفت از این حرفت چی بود؟ولی میدونم با این کارا به هیچ جا نمیرسی!

اکبر

۱۳۹۴/۹/۵
چی میگی؟
اپل میاد اپ میده برای مردم اسرائیل که چند دقیقه قبل از موشک های مردم غزه خبر دار بشن از شلیک موشک...از اون سامسونگ برای اسرائیل ویدیو ی تبلیغاتی میده با مزمون زدن راکتور های هسته ای ایران...بعد تو میگی سهامداره سونیه؟!
فازت چیه داداش!؟
تایید لطفا