خانهاخبار
شیائومی Redmi Note 3 را رسما معرفی کرد

شیائومی Redmi Note 3 را رسما معرفی کرد

Redmi Note 3 یک گوشی 5.5 اینچی با رم 3 گیگابایتی است که قرار است با قیمت پایه 140 دلار به فروش برسد.
۱۳۹۴/۹/۳
image

 

در روزهای اخیر اخبار ضدونقیضی در مورد گوشی جدید شیائومی، Redmi Note 2 Pro، شنیدیم و سرانجام این شرکت از این گوشی هوشمند با نام Redmi Note 3 رونمایی کرد؛ دستگاهی که نسبت به ردمی نوت 2 ارتقای سخت‌افزاری داشته و حسگر اثر انگشت نیز به آن افزوده شده است.

ظرفیت باتری این گوشی نسبت به Redmi Note 2، که 3000 میلی‌آمپر‌ساعت بود، افزایش یافته و حالا شاهد باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپرساعتی هستیم. این بهبود باتری تنها 4 گرم به وزن و حدود نیم میلی‌متر به ضخامت گوشی افزوده و اکنون 8.66 میلی‌متر شده است. بی‌شک این یکی از شاهکار‌های مهندسان شیائومی است. همچنین باید در نظر گرفت که این گوشی، برخلاف نسخه قبلی‌اش، حسگر اثر انگشت دایره‌ای نیز دارد که صفحه نمایش 5.5 اینچی آن را در حدود 0.3 ثانیه آنلاک می‌کند. پردازنده این محصول Helio X10 هشت هسته‌ای شرکت MediaTek با سرعت پردازش 2 گیگاهرتز است و صفحه نمایش آن نیز رزولوشن Full HD را به تصویر می‌کشد.

 

image

 

رنگ‌بندی این محصول، که ظرف چند روز آینده به بازار عرضه می‌شود، نقره‌ای، طلایی و خاکستری است. دوربین اصلی Redmi Note 3 سیزده مگاپیکسل و دوربین جلو آن 5 مگاپیکسل است. این گوشی اتصال 4G LTE را پشتیبانی می‌کند و دو سیم‌کارته است. اندروید این محصول شیائومی لالیپاپ با رابط کاربری MIUI 7 خواهد بود.

گوشی هوشمند Redmi Note 3 قرار است در دو مدل به فروش برسد: مدلی با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت و مدل دیگر با رم 2 و حافظه 16 گیگابایتی. قیمت مدل 32 گیگابایتی در چین حدود 170 دلار و قیمت مدل 16 گیگابایتی نیز 140 دلار خواهد بود.

منبع: Pocketnow

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

mostafa

۱۳۹۵/۸/۷
سلام دوستان من این گوشی رو خریدم
محشره!
دوستانی که تو AUX باش مشکل دارن
مشکل از سر سیم AuX شماست
شیامی سر سیم AUX 3 تایی میخونه.... تازشم کیفیت خروجیش محشره!
هیچ مشکلی نداره این گوشی
فوق العادست ! ! !

mahdi

۱۳۹۴/۱۱/۲۷
نمدونین از کجا باید بخرم

مجید

۱۳۹۴/۹/۱۱
سلام
انصافا عالیه.هم ساخت خوب ,هم سخت افزار خوب و صدالبته قیمت عالی.
اینا تو ایران با گارانتی پیدا میشه؟
نمایندگی و گارانتی معتبر شیایومی چیه؟

مهمان

۱۳۹۴/۹/۳
عاقا یکم ارزون نیست؟؟

افرا

۱۳۹۴/۹/۳
خدایی زده رو دست هواویی.دمش گرم