خانهاخبار
شایعات جدید در مورد Galaxy S7: صفحه نمایش 5.2 اینچی و بازگشت microSD

شایعات جدید در مورد Galaxy S7: صفحه نمایش 5.2 اینچی و بازگشت microSD

حدود 4 ماه تا زمان احتمالی رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ فاصله داریم و هر روز شایعه جدیدی در مورد ویژگی‌های این گوشی‌ها منتشر می‌شود.
۱۳۹۴/۹/۳

سامسونگ امسال دو گوشی هوشمند و دو فبلت پرچم‌دار معرفی کرده و این اولین بار در تاریخ این شرکت کره‌ای مشهور است که در عرض یک سال 2 اسمارت‌فون پرچم‌دار، آن هم در یک زمان، معرفی کرده. گوشی‌هایی که از آن صحبت می‌کنیم Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge هستند. حال به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد در ماه‌های فوریه و مارس سال آینده میلادی (بهمن و اسفند 94) از دو گوشی پرچم‌دار جدیدش رونمایی کند. تاکنون شایعات مختلفی از ویژگی‌های این دو گوشی منتشر شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، اما اجازه دهید نخست به جدیدترین شایعات در این زمینه نگاهی بیندازیم.

پیش از این گفته شده بود که Galaxy S7 احتمالا در دو مدل با پردازنده‌های متفاوت عرضه می‌شود و اکنون خبری منتشر شده مبنی بر این که صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچ است. از طرف دیگر قرار است Galaxy S7 Edge نیز صفحه نمایش 5.7 اینچی داشته باشد و این بدان معناست که سامسونگ سال آینده علاوه بر Galaxy S7 Edge دیگر Galaxy S7 Edge Plus را معرفی و عرضه نمی‌کند. گرچه این شایعه منطقی به نظر می‌رسد، نمی‌توان گفت چقدر صحت دارد؛ بنابراین درصدی برای نادرست بودن آن نیز قائل شوید. شایعات اخیر به نکته جالب دیگری نیز اشاره می‌کنند که همان بازگشت درگاه microSD به پرچم‌داران سامسونگ است. گویا سامسونگ پس از حذف این ویژگی در پرچم‌داران امسالش تصمیمی متفاوت برای گوشی‌های فوق‌حرفه‌ای سال بعدش گرفته است.

 

image

 

اما غیر از این شایعات، جمع‌بندی شایعاتی که پیش از این در مورد Galaxy S7 منتشر شده بدین شرح است: این گوشی قرار است در دو نسخه با پردازنده‌های اگزینوس 8890 و اسنپدراگون عرضه شود. شایعات در مورد دوربین گوشی متناقض است. برخی می‌گویند قرار است دوربین این گوشی 20 مگا‌پیکسلی باشد و برخی دیگر از دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز بزرگ‌تر خبر می‌دهند. از طرفی احتمالاتی هم وجود دارد مبنی بر استفاده سامسونگ از دوربین 23 مگاپیکسلی سونی که در Xperia Z5 شاهد بودیم. بدنه این گوشی به احتمال فراوان فلزی خواهد بود و طبیعتا انتظار داریم با اندروید مارشمالو و رابط کاربری تاچ ویز به بازار عرضه شود.

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

alireza

۱۳۹۴/۹/۳
هرچی شایعات در مورد گوشی سامسونگ هست همشون چرته.اینو زمان نشون داده نمونش شایعات اس۶ که خیلیاشون چرت بود.اینم مثل بقیه.!!

افرا

۱۳۹۴/۹/۳
کاری که سامسونگ داره انجام میده مثل اینه ک یه میزو ک دو نفر میتونه بلند کنه رو با 10 نفر بلند کنن.بالا بردن پیکسل صفحه نمایشو قوی کردن پردازشگر برا اینک رو کاغذ ازش ایراد نگیرن اما مشخصه که توی کار کردن هنوز کلی ضعف داره و نیاز به بالا بردن الکیه سخت افزار نیست.

ممد

۱۳۹۴/۹/۳
آخرشه دیگه ته گوشی و امکانات و زیبایه بهتر از نمیشه??
خیلی دوست داشتنیه سامسونگ واقعا از دست گرفتن گوشیات لذت میبرم مرسی سامسونگ.
البته اینم بگم سامسونگ از نوت سه و گلکسی اس شیش به بعدش بی نظیرن خدا رو شکر که سامسونگ هس و دارم از دست گرفتن گوشیش لذت میبرم راضیه راضیم

yh

۱۳۹۴/۹/۳
اتفاقا به درد همونایی که باهاش میرن فضا میخوره :)))))))

نیما

۱۳۹۴/۹/۳
چی مییگگگگگگی؟ دوستان کمربنداتونو ببندین 3-4 ماه دیگه میخوایم بریم فضا