خانهاخبار
از جی‌اس‌ام بپرسید! موضوع هفته گذشته: خرید محصولات ال جی

از جی‌اس‌ام بپرسید! موضوع هفته گذشته: خرید محصولات ال جی

اگر از مخاطبان صفحه فیس‌بوک ما باشید، حتما می‌دانید که هر چهارشنبه کارشناسان ما به سوال‌های شما در خصوص گوشی‌های همراه و اجزا و محصولات مرتبط آنها پاسخ می‌دهند. هفته پیش نوبت خرید محصولات ال جی بود. در ادامه مجموعه‌ای از مهم‌ترین سوال‌های طرح‌شده در خصوص این موضوع را به همراه پاسخ‌های کارشناسان ما می‌بینید.
۱۳۹۴/۹/۲

«از جی‌اس‌ام بپرسید» نام یکی از سرویس‌های ما در شبکه‌های اجتماعی است. هر هفته یک برند یا محصول و مسائل مربوط به آن از طریق صفحه رسمی جی‌اس‌ام در فیس‌بوک معرفی می‌شود و شما می‌توانید سوالات خود را درباره محصولات و خدمات آن برند یا مسائل مربوط به محصولات طرح کنید. هفته گذشته کارشناسان جی‌اس‌ام به پرسش‌هایی پاسخ دادند که درباره خرید محصولات ال‌جی طرح شده بود. در ادامه آنچه از جی‌اس‌ام پرسیده شده و نیز پاسخ‌های ما جمع‌بندی شده است.

 

image

 

پرسش: گوشی LG G4 دارم. وقتی روشنش می‌کنم به‌جای لوگوی ال‌جی با لوگوی Vodafone مواجه می‌شوم. مشکل کجاست؟
پاسخ جی‌اس‌ام: دوست عزیز، گوشی شما از نسخه‌های لاک این محصول است که برای اپراتور وودافون طراحی شده و احتمالا فردی دوباره آن را آنلاک کرده تا اپراتورهای دیگر را هم پشتیبانی کند.

 

پرسش: ساعت LG watch Urbane 2nd Edition در ایران موجود است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: این محصول هنوز به بازار ایران وارد نشده است، اما به‌زودی می‌توانید آن را از فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنید.

 

image

 

پرسش: چرا شرکت گارانتی محصولات ال‌جی محصولی مانند G Flex2 را به بازار ایران وارد نکرده؟ آیا این از ضعف‌های شرکت واردکننده است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: اینکه این محصول به صورت رسمی به ایران وارد نشده کاملا درست است، اما این مسئله دلیلی بر ضعف این شرکت نیست. همین مشکل برای تمام برندهای دیگر موبایلی از جمله سامسونگ، اچ‌تی‌سی و نوکیا نیز در ایران وجود دارد که معمولا به‌دلیل تصمیم مدیران منطقه‌ای این شرکت‌هاست.

 

پرسش: قابلیت Dual Windows چیست و در کدام محصول ال‌جی وجود دارد؟
پاسخ جی‌اس‌ام: این قابلیت در واقع کاربردی مانند مولتی ویندوز فبلت‌های سامسونگ دارد و با استفاده از آن می‌توانید دو پنجره و اپلیکیشن متفاوت را در یک صفحه ببینید و با آنها کار کنید.

 

image

 

پرسش: آیا در جعبه LG G4 مدل چرمی قاب یدک هم وجود دارد؟
پاسخ جی‌اس‌ام: بله، البته برخی سودجویان این قاب یدکی را از روی آن برمی‌دارند و جداگانه می‌فروشند.


پرسش: آیا اینکه بدنه چرمی LG G4 به‌مرور تغییر شکل و رنگ می‌دهد شایعه است؟
پاسخ جی‌اس‌ام: جواب این سوال هم مثبت است و هم منفی. این مشکل برای همه این مدل گوشی‌ها پیش نمی‌آید، اما همه می‌دانیم که جنس این بدنه طوری است که پس از ضربه خوردن به‌مرور تغییر شکل می‌دهد و رنگش تغییر می‌کند.

 

image

 

پرسش: شارژر وایرلس ال‌جی را از کجا می‌توان تهیه کرد؟
پاسخ جی‌اس‌ام: برای تهیه این شارژر می‌توانید به دفاتر خدماتی ال‌جی مراجعه کنید. علاوه بر آن می‌توانید از شارژر برند Nilkin استفاده کنید که برای محصولات ال‌جی طراحی شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد مهدی

۱۳۹۴/۹/۵
باسلام..خواستم بپرسم نسخه جدید اپدیت اس تری مینی سامسونگ چه وقت عرضه میشو؟؟؟

افرا

۱۳۹۴/۹/۲
این گوشی واقعا گوشیه جالبیه جز منوی اون ک یکم عروسکیه بقیه ی کارایی هاش عالیه مخصوصا نرم افزار ادیت عکس فابریک گوشی خدایی کاربردی ترش ندیدنم

VistaMobile

۱۳۹۴/۹/۲
بنده به دوستم گفتم G4 بخر و میدونستم که قاب چرمی قاب سرامیکی اضافه نیز دارد اما موقع خرید فروشنده قاب سرامیکی رو به مبلغ 50 تومن بهش انداخته بود !

bahador

۱۳۹۴/۹/۲
من یه سوال از کارشناس این خبر دارم اقا جی 4 بیت کی وارد بازار میشه .یع خبر بدین بد نیس مطمعنم سواله خیلیاس .ممنون