خانهاخبار
تماشا کنید: تست سقوط و خم شدن آیپد پرو

تماشا کنید: تست سقوط و خم شدن آیپد پرو

در سال‌های اخیر ویدئوهای مربوط به آزمایش سقوط و خم شدن تبلت‌ها و گوشی‌های پرچمدار بازار جزو جذاب‌ترین ویدئوها شده‌اند. حالا در جدیدترین ویدئو نوبت به آیپد پرو رسیده تا این آزمایش‌ها را پشت سر بگذارد.
۱۳۹۴/۸/۳۰

آیپد ۱۲.۹ اینچی اپل، یعنی آیپد پرو، به‌تازگی وارد بازار شده است. طبق معمول هنگام ورود هر محصول شاخصی به بازار کاربرانی هستند که تست‌های سقوط و خم شدن را روی آن انجام می‌دهند. می‌توان گفت انجام دادن این تست‌ها تبدیل به نوعی تفریح بین یوتیوبرها شده و بعید است که هر از چند گاهی چندین و چند مدل از این ویدئوها را در اکانت آنها نبینیم.

حالا نوبت به آیپد پرو رسیده است. یکی از همین یوتیوبرها در کانال خود، یعنی EverythingApplePro، این ویدئو را منتشر کرده که تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار بازدید را نیز پشت سر گذاشته است.

آیپد پرو در مدل وای‌فای ۷۱۳ گرم و در مدل سلولار ۷۲۳ گرم وزن دارد. مدلی که در این ویدئو برای تست از آن استفاده شده مدل وای‌فای این تبلت است. شایان ذکر است این تبلت از آلومینیوم ۷۰۰۰ برخوردار نیست و از این رو تست خم شدن آن ممکن است جالب توجه باشد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۶
آقای امیر تبارکی
دوست عزیز کسی اپل نمیخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا من جواب اینو نمیدم تو خواب خودش بمونه بچه ها کسی بیدارش نکنه گناه داره

فرهاد

۱۳۹۴/۱۱/۸
ميدونى چرا؟ چون هر شركتى كه محصولات درجه يك توليد كنه بيشتر جلب توجه ميكنه. درسته اين طرف پول داده آيپد خريده كه تستش كنه ولى هرچقدر پولدار باشه انقدر احمق نيست كه پولش رو حروم كنه سامسونگى كه همه ميدونن محصولاتش بى كيفيته رو خم كنه.خخ
رومانى و بلغارستان و اينا هم خوراك همون سامسونگه و بيشتر درآمدشم از همون كشوراس. آمارا رو نميدونى نظر بى محتوا نده

افرا

۱۳۹۴/۹/۱
من یه 1100 دارم هنوز براش کاور میگیرم خخخخخخ

علی

۱۳۹۴/۸/۳۰
خوشم اومد واقعا خوب مقاومت کرد

Badima

۱۳۹۴/۸/۳۰
این شرکت ها بطور رایگان موبایل و تبلت از کمپانی میگیرند تا تست کنند!