خانهاخبار
اچ تی سی عضو جدید خانواده One را معرفی می‌کند: One M9s

اچ تی سی عضو جدید خانواده One را معرفی می‌کند: One M9s

جدیدترین گوشی شرکت HTC نسخه ارزان‌تر پرچمدارش یعنی One M9 خواهد بود که ام9 اس نام می‌گیرد و این شرکت 30 آبان از آن رسما رونمایی می‌کند.
۱۳۹۴/۸/۲۸

اچ‌تی‌سی قرار است به‌زودی نسخه‌ای جدید از پرچم‌دار قدرتمندش یعنی One M9 عرضه کند. این مدل، که قرار است با نام One M9s  یکی دیگر از اعضای خانواده بزرگ One باشد، از نظر مشخصات فنی تفاوت‌های قابل توجهی با نسخه بالادستی خود دارد، اما از نظر ظاهری بسیار به آن شبیه است. البته در بعضی موارد نیز طراحی آن بهبود یافته است که از آن جمله می‌توان به پوشش شیشه‌ای یاقوت کبود برای لنز دوربین اصلی دستگاه اشاره کرد .قرار است این محصول در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان) در کشور تایوان رونمایی شود.

image

HTC One M9s صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی، پردازنده 2.2 گیگاهرتزی هشت هسته‌ای شرکت مدیاتک، ،Helio X10 و رم 2 گیگابایتی دارد. حافظه داخلی این محصول 16 گیگابایت است و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل با پوشش شیشه سفایر و دوربین جلو 4 اولتراپیکسل به همراه فلاش و ال‌ای‌دی دوگانه خواهد بود. باتری آن ظرفیت 2840 میلی‌آمپرساعتی دارد و از تکنولوژی NFC و همچنین از حافظه‌های جانبی microSD پشتیبانی می‌کند.

 

image

 

علاوه بر این مشخصات، گفته شده است که این گوشی هوشمند از قابلیت «سنسور هاب» نیز بهره می‌برد. هنوز معلوم نیست که این تکنولوژی همان سنسور هابی است که در Nexus 6P استفاده شده یا به‌طور کل یک قابلیت متفاوت است. سنسور هابی که در نکسوس‌های جدید گوگل استفاده شده یک پردازنده کمکی کم‌مصرف است که قابلیت‌های جالب و متفاوتی به کاربر می‌دهد.

 

image

 

فعلا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی منتشر نشده؛ از جمله اینکه هنوز مشخص نیست آیا با اندروید لالیپاپ عرضه می‌شود یا از ابتدا به اندروید مارشمالو مجهز است. همچنین در مورد وجود یا نبود سنسور تشخیص اثر انگشت در این گوشی نیز ابهام وجود دارد.

بدنه M9s از آلومینیوم دو لایه تقویت‌شده ساخته شده و قیمت پیش‌فروش آن در تایوان حدود 393 دلار است. باید دید با توجه به تغییرات مثبت و منفی این گوشی نسبت به One M9، در بازار چقدر با اقبال روبرو خواهد شد.

منبع: ANDROID AUTHORITY

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

سام

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
نسبت به قیمتش خیلی خوبه

amingili

۱۳۹۴/۸/۲۹
دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل با پوشش شیشه سفایر و دوربین جلوی آن 4 اولتراپیکسل
اصلاح کنید

اردوان فرحناك

۱۳۹۴/۸/۲۸
واقعا اين اچ تى سى چه خلاقيتى داره؟؟؟!!!
بازهم اينه اپل از پسوند S استفاده كرد
خود M9 كه شبيه ٦ هست حالا سرى اس هم ميخواد بده با خلاقيت حتما خودش كه چند ساليه روى اين پروژه كار ميكنه!!!!

وحید

۱۳۹۴/۸/۲۸
اچ تی سی عضو تکراری خانواده خود را معرفی کرد !!!
این اچ تی سی نمیخواد یه نبوغی خلاقیتی چیزی از خودش بروز بده؟
مث اینکه گذشته خودش رو یادش رفته !!!

ممد

۱۳۹۴/۸/۲۸
خدا رو هزار بار شکر که سامسونگ این حرف اس رو آورد به دنیایی گوشی وگرنه من مونده بودم اینا چه حرفی رو میخاستن بزارن رو گوشیاشون این همه کلمه چرا همتون از اس اسی که سامسونگ اولین بار رو گلکسیش گذاشت میزارین اون از ایفون اینم از اچ تی سی ولی واقعا گوشی اچ تی سی دستش درد نکنه دو تا خط رو اورد تا ایفون ازش کمی کنه???