خانهاخبار
هشدار سامسونگ: قلم S Pen را برعکس وارد نکنید

هشدار سامسونگ: قلم S Pen را برعکس وارد نکنید

پس از سروصدای زیاد جریان گیر کردن S Pen در گلکسی نوت 5، اکنون این شرکت با اضافه کردن برچسبی روی نمایشگر این گوشی در مورد وارد کردن صحیح قلم به دستگاه هشدار داده است.
۱۳۹۴/۸/۲۸

یکی از ویژگی‌های گلکسی نوت 5، که سامسونگ بسیار بر آن تاکید کرده، قلم جدید S Pen این دستگاه است. اما اندکی پس از ورود این گوشی به بازار مشخص شد که اگر کاربر به اشتباه قلم نوت 5 را برعکس در جای خود قرار دهد، قلم در شکاف دستگاه گیر می‌کند و از جای خود خارج نمی‌شود.

 

image

 

پس از سر و صدا زیادی که این خبر به راه انداخت، سامسونگ عنوان کرد که در رابطه با این موضوع در دفترچه راهنمای گوشی به کاربران هشدار داده است، اما به نظر می‌رسد این غول فناوری تصمیم گرفته یک قدم جلوتر برود و این‌بار با چسباندن یک برچسب روی صفحه گوشی گلکسی نوت 5 در رابطه با صحیح وارد کردن قلم به کاربران هشدار دهد.
برعکس وارد کردن قلم و سپس به‌زور خارج کردن آن از نوت 5 ممکن است به قلم و دستگاه آسیب برساند، اما اگر چنین اتفاقی برای شما رخ داد، می‌توانید با دیدن فیلم زیر گوشی‌تان را از این وضعیت خارج کنید.

 

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

نسيم

۱۳۹۷/۳/۳
سلام روز به خير
پسر من نوك قلم رو خراب كرده نميدونم فرو رفته يا شكسته نميتونم عوضش كنم راهكاري براش داريد؟

احسان

۱۳۹۶/۱/۱۲
سلام من چند ماهی هست که نوت ۵ سری n920 f خریدم ولی هنوز نسخه ی اندروید ۶ برام ارسال نشده،
بردمش نمایندگی گفتن که اگه آپدیتش کنیم آنتن 3g قطع میشه و فقط 4g ساپورت میکنه
اگه میشه راهنماییم کنید
با تشکر

omid

۱۳۹۵/۱۱/۲۲
سلام. آقا قلم نوت 5 من خوب کار نمیکنه. مشکل از قلمه؟ یا گلس رنگی انداختم بخاطر اونه
باید خیلی فشار بیام به قلم تا عم کنه. یا مثلا یه چیزی رو مینویسم یهو یه خط خود بخ خود میکشه

محراب

۱۳۹۵/۷/۲۵
سلام چند روزه شاسی قلم نوت ۵ یم دیگه کار نمیکنه یعنی گیر کرده اصلا نمیشه از گوشی درش اورد مگر این که با سوزن این شاسی اخرش که میزدی بیرون بیاد یا بره داخل گیر کرده
چیکار کنم

هادی

۱۳۹۵/۲/۱۷
سلام به همگی. من گوشیمو آپدیت کردم بعد از آپدیت. قلمو که در میارم دیگه عملکرد قلم بالا نمیاد. تنظیمات هم فایده نداشت لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم