خانهاخبار
از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: خرید محصولات هوآوی

از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: خرید محصولات هوآوی

شما کاربران ممکن است هنگام خرید یک محصول یا لوازم آن با سوالات مختلفی روبرو شوید یا هنگام کار با گوشی‌تان به مشکلی بربخورید که راه‌حلش را ندانید. «از جی‌اس‌ام بپرسید» سرویسی است که به تمام سوالات شما در مورد محصولات سیستم عامل، برند و مسائل مربوط به محصولات پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۴/۸/۲۷

ما در جی‌اس‌ام همواره سعی کرده‌ایم خوانندگان خود را در انتخاب و خرید گوشی مناسب راهنمایی کنیم و پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات فنی شما باشیم. از این رو سرویسی به نام «از جی‌اس‌ام بپرسید» در شبکه‌های اجتماعی و با همکاری کارشناسان ما راه‌اندازی شده که هر هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد محصولات برند، سیستم عامل یا مسائل مربوط به محصولات است.

image

در هفته‌های گذشته به سوالات طرح‌شده در خصوص محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سونی، هوآوی، ایسوس، اپل، بلک بری و سیستم عامل‌های ویندوز فون، اندروید و iOS و همچنین لوازم جانبی موسیقی و پردازنده‌ها و روت کردن محصولات اندرویدی و جیلبریک آیفون و آیپد و دوربین های تلفن همراه و خرید محصولات سامسونگ پاسخ دادیم. اگر به‌تازگی با این سرویس آشنا شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید به لینک هر یک از برندها، سیستم عامل‌ها و مسائل مربوط به محصول موردنظرتان بروید و پرسش خود را آنجا طرح کنید تا کارشناسان مربوط به همان موضوع به سوالات شما پاسخ بدهند.

اما حالا نوبتی هم که باشد، نوبت به خرید محصولات هوآوی رسیده است. تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارید به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام بروید و سوالات خودتان را درباره خرید محصولات هوآوی از کارشناسان ما بپرسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۲/۶
سلام دوستان معایب هواوی جی8 چیه من شنیدم که صداش کمه و باتری کم میکنه اگه اینجوری بهم بگین اگه معایب دیگه ای هم داشتم بگین لطفا

مصطفوی

۱۳۹۴/۹/۱۰
سلام.خسته نباشید.
به نظر شما کدوم گوشی هواوی ارزش خرید بیشتری داره؟
مثل honor 6 plus . p8 .mate7 . mate s?
و در رنج قیمت یک میلیون و دویست تا یک میلیون چهارصد تومان کدوم گوشی رو پیشنهاد میکنید؟

a.shorabi

۱۳۹۴/۹/۹
سلام، فعلا این محصول جزو محصولات در حال بررسی نیست، اما قیمت آن در صفحه مشخصات گوشی قابل مشاهده خواهد بود.

Melo

۱۳۹۴/۹/۸
سلام،سوال من از شما اینه گوشی انر 4x گوشیه خوبی هست و ارزش خرید داره،مرسی

محمد

۱۳۹۴/۹/۷
سلام.میخواستم بدونم هوآوی 4g با قیمت 400 هزار تومان چه مدلی هست.با تشکر