خانهمقاله‌ها
آموزش پاک کردن دسته‌جمعی ایمیل‌ها در آی او‌ اس

آموزش پاک کردن دسته‌جمعی ایمیل‌ها در آی او‌ اس

آیا تا به حال شده با حجم انبوهی از ایمیل‌های غیرضروری خود مواجه شده باشید و بخواهید تمام آنها را یک جا از آی‌دیوایس خود پاک کنید؟ برای اطلاع از نحوه انجام دادن این کار با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
۱۳۹۴/۹/۷

آی‌او‌اس ۹ امسال با قابلیت‌های ریز و درشت و کارآمد به استقبال کاربران اپل آمد. در برنامه Mail شاهد اضافه شدن ابزارهای جدید به نام Markup برای ادیت عکس قبل از ارسال ایمیل بودیم که آموزش استفاده از آن را نیز قبلا در اختیار شما خوانندگان عزیز سایت گذاشتیم.

یکی از مشکلات بارز کاربران iOS هنگام کار با برنامه ایمیل نبودن امکان انتخاب تمام ایمیل‌ها و پاک کردن همه آنها به صورت یک‌جا بود؛ مشکلی که کاربران چندین سال با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردند. حالا خبر خوب این است که امکان پاک کردن یک‌جای ایمیل‌ها به iOS 9 افزوده شده و کابران برای پاک کردن تعداد انبوهی از ایمیل‌های دریافتی‌شان به انتخاب کردن تک‌تک آنها نیاز ندارند.

 

image

 

برای انجام دادن این کار مراحل زیر را دنبال کنید: 

۱. وارد برنامه Mail شوید.

۲. به All Inboxes و Inbox موردنظری بروید که قصد دارید آن را خالی کنید.

 

image

 

۳. بالا سمت راست صفحه دکمه Edit را لمس کنید.

۴. حال در قسمت پایین صفحه سه دکمه Mark All ،Move All و Delete All پدیدار می‌شود.

 

image

 

۵ بنا به تنظیمات خاص هر آی‌دیوایس، ممکن است به‌جای گزینه Delete All با نام Archive All مواجه شوید. آن را لمس کنید. سپس از شما بار دیگر درخواست تایید می‌شود. کافی است آن را هم تایید کنید تا تمام ایمیل‌هایتان پاک شود.

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)