خانهاخبار
مشاور خرید: فبلت های میان رده با قیمت 600 تا 800 هزار تومان

مشاور خرید: فبلت های میان رده با قیمت 600 تا 800 هزار تومان

گوشی‌هایی در محدوده قیمتی 600000 تا 800000 تومان همیشه طرفداران مخصوص خود را دارند. در این نوشته فبلت‌هایی در این محدوده قیمت را برای شما انتخاب کرده‌ایم.
۱۳۹۴/۸/۲۷

گوشی همراه مدت‌هاست که دیگر فقط وسیله‌ای برای ارسال پیام و تماس گرفتن نیست. روزبه‌روز قابلیت‌های بیشتری برای گوشی‌های هوشمندی که در دست داریم در نظر گرفته می‌شود؛ قابلیت‌هایی که گوشی‌های همراه را به وسیله‌ای ضروری برای ما تبدیل کرده است. به همین دلیل بسیاری افراد ترجیح می‌دهند سراغ گوشی‌هایی با نمایشگر‌ بزرگ‌تر بروند تا کار با این لوازم ضروری همه‌کاره برایشان آسان‌تر شود.
در این نوشته سراغ فبلت‌های میان‌رده در بازه قیمتی 600 تا 800 هزار تومان رفته‌ایم و 5 نمونه از آنها را که در بازار ایران موجودند برایتان انتخاب کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

 

HTC Desire 820G Plus Dual SIM

دیزایر 820جی پلاس از گوشی‌های محبوب اچ‌تی‌سی است که نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت HD دارد. این گوشی دوسیم‌کارته ماه مه 2015 روانه بازار شده و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد؛ چیزی که آن را از رقبای هم‌قیمتش متمایز می‌کند. HTC Desire 820G Plus اندروید 4.4 کیت‌کت را از ابتدا روی خود دارد و از 1 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره می‌برد.
این گوشی را با قیمتی حدود 770 هزار تومان در بازار ایران می‎توانید خریداری کنید.
مشاهده مشخصات کامل HTC Desire 820G Plus

 

image

 

Huawei Ascend G7 Dual SIM

اسند جی7 هوآوی مشخصات و قیمتی تقریبا مشابه جی4 استایلوس ال‌جی دارد. این گوشی 5.5 اینچی از تراشه چهارهسته‌ای کوالکام همراه با 2 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. حافظه داخلی این گوشی هوشمند نیز 16 گیگابایت است. از دیگر مشخصات جی7 می‌توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. این دستگاه، برخلاف جی4 استایلوس، اندورید 4.4 را از پیش روی خود دارد و از شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند.
این فبلت را با قیمتی حدود 770 هزار تومان در بازار ایران می‎توانید خریداری کنید.
مشاهده مشخصات کامل Huawei Ascend G7

 

image

 

LG G4 Stylus Dual SIM

این گوشی هوشمند، همان‌طور که از نامش پیداست، به قلم استایلوس مجهز است؛ قلمی که کار با فبلت‌ها را ساده می‌کند. جی4 استایلوس، که به‌تازگی وارد بازار ایران شده، به نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 (HD) مجهز است. این گوشی 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از شبکه 3جی پشتیبانی می‌کند.
این محصول ال‌جی را با قیمتی حدود 740 هزار تومان در بازار ایران می‌توانید خریداری کنید.
مشاهده مشخصات کامل LG G4 Stylus

 

image

 

Lenovo A7000 Dual SIM

گوشی A7000 لنوو به پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی مدیاتک مجهز است و نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت HD دارد. میزان رم به‌کاررفته در این دستگاه، برخلاف اغلب گوشی‌های هم‌رده‌اش، 2 گیگابایت است و حافظه داخلی 8 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت دارد. لنوو ای7000 مزیت دیگری هم دارد و آن پشتیبانی از شبکه 4جی است.
این فبلت را با قیمتی حدود 680 هزار تومان در بازار ایران می‎توانید تهیه کنید.
مشاهده مشخصات کامل Lenovo A7000

 

image

 

Lumia 640XL

یکی از گوشی‌های ویندوز فونی که به‌زودی به ویندوز 10 به‌روز می‌شوند لومیا 640 ایکس‌ال است. این فبلت 5.7 اینچی 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 128 گیگابایت دارد و از 1 گیگابایت حافظه رم نیز برخوردار است. لومیا 950 ایکس‌ال دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی دارد و از شبکه 4جی نیز پشتیبانی می‌کند.
این گوشی هوشمند را با قیمتی حدود 700 هزار تومان در بازار ایران می‎توانید خریداری کنید.
مشاهده مشخصات کامل Lumia 640XL

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

javad

۱۳۹۵/۳/۷
من نمیدونم j7سامسونگ بگیرم یاg7 هواوی لطفا کمک کنید

yh

۱۳۹۴/۹/۶
یک و دویست ,,وان e9-عالیه..... و بعد اون p8 هواویی خیلی خوبه-البته اگر دنبال گوشی خاصی هستی g flex 2 الجی خیلی خوبه .. یعنی اگر با گوشی خمیده مشکلی نداشته باشی از نظر سخت افزاری و ظاهری و قیمت فوق العادست(یک و صد میتونی گیر بیاری و اسنپدراکن 810 هستش که آخرین مدل پردازندست از نظر ظاهری هم خیلی شکیله).. این سه تایی که گفتم حرف ندارن.... از نظر اسپیکر و صفحه نمایش اولی از همشون سرتره- از نظر دوربین دومی از دو تای دیگه سره و از نظر پردازنده سومی بهتر از دو تای دیگست هر سه تا هم قیمتشون دوروبره یک و صده... از نظر کیفیت هم هر سه تا در یک سطحن و کیفیت خوبی دارن...

علیرضا

۱۳۹۴/۹/۵
دوست عزيز،برند های سونی و سامسونگ هردو برند هايي با تجربه و با کیفیت هستند و این که کدوم یکی رو بخرید بستگی به نیاز خودتون داره،من خودم فروشنده هستم و طبق تجربه خودم به شما عرض میکنم که اگر نرم افزار ها و امکانات زیاد میخواید برید سراغ سامسونگ،اما اگر به فکر دوام گوشی و ضد آبی و دوربین هستید، برید سراغ سونی که بهترین برند در این زمینه است.

stravage

۱۳۹۴/۹/۳
سلام
خواهش میکنم کمکم کنید
من گوشیهای برند سونی اکسپریا رو بسیار دوست دارم
اما همه دوستان و آشنایان بهم میگن مبادا سونی بخری که مفت نمی ارزه و گوشی فقط سامسونگ بخر
بقول معروف دلم با برند سونی اکسپریا هستش اما هیچکس تاییدش نمیکنه
الان میخوام گوشی بخرم و حولوحوش یک میلیون و دویست برای خرید در نظر گرفتم و متاسفانه دچار دوگانگی شدم
خواهش میکنم یاریم بفرمایید
باتشکرفراوان

mvf

۱۳۹۴/۸/۲۸
فقط 640 ایکس ال از بین بقیه تا چندین سال آپدیت میشه، عمر آپدیت بقیه نهایت یک سال باشه.