خانهاخبار
راهنمای ویندوز فون: چطور دریافت نسخه‌های آزمایشی ویندوز 10 موبایل را متوقف کنیم؟

راهنمای ویندوز فون: چطور دریافت نسخه‌های آزمایشی ویندوز 10 موبایل را متوقف کنیم؟

هرچند چیزی به عرضه نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل باقی نمانده، برخی کاربران برنامه ویندوز اینسایدر اکنون نسخه پایداری از ویندوز 10 موبایل را روی گوشی خود دارند و به دریافت آپدیت جدید تمایلی ندارند.
۱۳۹۴/۸/۲۳

انتظار می‌رود مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل را به‌زودی منتشر کند. برخی کاربران ویندوز 10 موبایل که نسخه‌های آزمایشی این سیستم عامل را دارند ممکن است دیگر تمایلی به دریافت نسخه آزمایشی ویندوز 10 موبایل نداشته باشند؛ زیرا، همان‌طور که می‌دانید، نسخه‌های آزمایشی اغلب با مشکلاتی همراه‌اند و برخی کاربران ترجیح می‌دهند وقتی بیلد پایداری از ویندوز 10 موبایل دریافت کردند، در همان بیلد بمانند و گوشی خود را آپدیت نکنند.

حالا ما می‌خواهیم به شما بگوییم چطور با انجام دادن چند مرحله ساده از برنامه ویندوز اینسایدر خارج شوید و دیگر نسخه‌های آزمایشی ویندوز 10 موبایل را دریافت نکنید.

برای این کار وارد اپلیکیشن Windows Insider شوید.

  • اگر این اپلیکیشن را از روی گوشی خود حذف کرده‌اید، آن را تنها از این لینک نصب کنید.
  • بعد از اجرای اپلیکیشن وارد منو شوید و گزینه Leave the program را انتخاب کنید.

 

image

 

  • در این بخش باید حساب کاربری خود را تایید کنید، پس دوباره وارد شوید.
  • حالا روی گزینه Continue کلیک کنید تا از برنامه ویندوز اینسایدر خارج شوید و دیگر آپدیت‌ها را دریافت نکنید.

 

image

 

اگر دوباره تصمیم گرفتید آپدیت‌ها را دریافت کنید، تنها کافی است اپلیکیشن را نصب کنید و دوباره عضو برنامه ویندوز اینسایدر شوید. مایکروسافت عضو شدن و خارج شدن از برنامه ویندوز اینسایدر را برای کاربران آسان کرده است تا آن دسته از کاربرانی که نسخه آزمایشی ویندوز 10 پایداری ندارند به‌راحتی امکان خارج شدن و عضو شدن مجدد داشته باشند.

منبع: Windows Central

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)