خانهاخبار
نسخه پریمیوم Galaxy S7 با نمایشگر 4K و پردازنده گرافیکی 14 هسته‌ای

نسخه پریمیوم Galaxy S7 با نمایشگر 4K و پردازنده گرافیکی 14 هسته‌ای

به نظر می‌رسد سامسونگ به نسخه‌ای جدید برای پرچمدار جدید خود، گلکسی اس7، نیز فکر می‌کند؛ نسخه‌ای که مشخصاتی بالاتر از نسخه معمولی پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد داشت.
۱۳۹۴/۸/۲۳

طبق شایعاتی که از روز جمعه بر سر زبان‌ها افتاده، سامسونگ تصمیم دارد نسخه پریمیوم گلکسی اس7 را نیز تولید کند؛ نسخه‌ای که احتمالا تنها در کره جنوبی عرضه می‌شود. این نسخه از گلکسی اس7 که مشخصاتی بالاتر نسبت به پرچم‌دار سامسونگ دارد از نمایشگری با رزولوشن 4K و دوربینی با دو لنز بهره می‌برد که ساخت سونی است. قلب تپنده گلکسی اس7 پریمیوم سامسونگ را نیز نسخه متفاوتی از تراشه اگزینوس 8890 در دست دارد.

در شایعات گفته شده تراشه اگزینوس 8890 سامسونگ در گلکسی اس7 در همه بازارها به‌جز امریکا و چین به کار می‌رود. در این کشورها تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام جایگزین تراشه اگزینوس در پرچم‌دار جدید سامسونگ می‌شود. پردازنده گرافیکی به‌کاررفته در اگزینوس 8890 نیز Mali-T880 با 12 هسته است. در نسخه پریمیوم گلکسی اس7 نسخه دیگری از تراشه 8890 به کار گرفته شده و پردازنده گرافیکی Mali-T880 آن 14 هسته‌ای است. ARM اعلام کرده که این پردازنده گرافیکی قابلیت تنظیم از 1 تا 16 هسته را دارد و این ادعاها تخیلی نیست.

منبع این خبر نیز نوشته‌ای است که در یکی از سایت‌ها منتشر شده و از این پردازنده خبر می‌دهد. به‌هرحال برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر فعلا باید صبر کنیم.

 

image

 

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

ali_saghaei

۱۳۹۴/۸/۳۰
دوست عزیزی که مدعی شدی سامسونگ کارش تقلیده!!!!!!!
بهتره یه کم اطلاعاتت رو آپدیت کنی. البته اگه در حوزه فناوری اطلاعاتی دارشته باشی!!!
سامسونگ برای اپل پردازنده های سری A رو میسازه. سامسونگ در زمینه تولید صفحه نمایش برای خودش ابرقدرتیه( با صفحه نمایش های سوپر آمولد که حتی بدبین ترین منتقدان سامسونگ معترف به کیفیت برتر این صفحه نمایش ها هستند) سامسونگ برای بیشتر تولیدکننده ها سنسورهای مختلفی میسازه. درضمن سامسونگ در بیشتر موارد اولین بوده. نمونش تولید فبلت گلکسی نوت بود که بعدها همگی این جسارت سامسونگ رو تحسین کردن و الان تمامی تولیدکننده های گوشی هوشمند اعم از اندرویدی و غیر اندرویدی به نوعی از سامسونگ تقلید کردن و شروع به ساخت فبلت کردن و البته اپل با وجود اصرارش به تولید گوشی هایی با صفحه نمایش 4 اینچی بعداز سالها بالاخره سال گذشته کم آورد و دست به تولید سری آیفون 6+ زد.بدنه فلزیش هم که مهمترین حسنش باشه از روی HTC کپی کرده. بهتره منصف باشیم ...

امیرحسین

۱۳۹۴/۸/۲۹
الان سوالی که پیش میاد اینه که : آیا کسی شمارو مجبور کرده این خبر های مربوط به سامسونگ رو بخونی ؟؟؟؟؟؟ یا کسی مجبورت کرده سامسونگ بخری؟؟؟؟؟ خب بسه دیگه این بچه بازیا ، فکر می کنم فقط تو ایران کشورهای عقب مونده از این حرکت ها انجام می دن، طرف دار و این حرفا. شما سعی کن کمی احترام یاد بگیری ، به کسانی که چیزی رو دوست دارن توهین نکنی. دوست داری اپل بخری خب برو بخر ، اونم کسی مجبورت نکرده ، جلوت رو هم نمی گیرن.

محمد

۱۳۹۴/۸/۲۷
آقا امیر حسین خودت داری می گی شایعه بوده که نوت 5 با صفحه نمایش 4k می خواد بیاد پس یعنی الکی بوده چون تو واقعیت هیچوقت شایعه درست از آب در نمی یاد بعدش می گی بخاطر اینکه مشتری باید پول بیشتری برای صفحه نمایش 4k می داد سامسونگ روی نوت 5 از QHD استفاده کرد ولی حالا که می خواد برای s7 از 4k استفاده کنه دیگه مشتری لازم نست پول زیادی بده ؟ اینکه سامسونگ از روی برندهای دیگه تقلید می کنه کار همیشگیش هست فقط بعضی از متعصب های سامسونگ مثل شما نمی خوان قبول کنن اگه به قول شما سونی توی دوربین قوی هست ولی توی صفحه نمایش نه، پس سامسونگ هم توی تقلید کردن خیلی خیلی قوی هست

مهدی

۱۳۹۴/۸/۲۴
دقیقا همه چیزو تقلید کرده.

Alireza

۱۳۹۴/۸/۲۴
جیگر.اون موقع که سامسونگ پاشو تو ساخت گوشی نذاشته بود مایکروسافت با ویندوز دنیا رو تغییر داد.پس شک نکن گوشی ویندوزم تحولی ایجاد میکنه.تازه شما دقت کن
کامپیوتری بیشتر از چهار یا شیش هسته داریم؟ نه
چرا؟چون باید پردازش گرو طوری بهینه ساخت که با سیستم عامل کامل شه دقیقا مثل ویندوز و آی او اس.
ولی اندروید چون سیستم عامل مزخرفی با چهارده هسته نمیتونه کارایی هشت ویندوز رو داشته باشه.
بله عزیز تحقیق خوب چیزیه