خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه قلم iPad Pro و Surface Pro 4

تماشا کنید: مقایسه قلم iPad Pro و Surface Pro 4

در این ویدئو مقایسه‌ای بین قلم‌های دو تبلت نوپا و تازه‌وارد بازار از اپل و مایکروسافت، یعنی آیپد پرو و سرفیس پرو 4، صورت گرفته که می‌توانید آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
۱۳۹۴/۸/۲۳

شرکت اپل هم بالاخره برای حضور و رقابت در بازار تصمیم گرفت تبلتی با صفحه نمایشگر بزرگ‌تر عرضه کند و تبلت جدید ۱۲.۹ اینچی خود را با نام iPad Pro چهارشنبه هفته پیش روانه بازار کرد؛ محصولی که بیشتر برای رقابت با تبلت‌هایی نظیر 4 Surface Pro  وارد بازار شده است. محصول مایکروسافت به کیبورد فیزیکی جداشونده و قلم مجهز است، ولی اپل، برخلاف مایکروسافت، تصمیم گرفته این لوازم جانبی را جداگانه به فروش برساند.

در ویدئوی زیر شخصی که این دو محصول جدید را در اختیار دارد تصمیم گرفته قلم‌های آنها را تست و مقایسه کند. برای واضح‌تر دیدن و تشخیص بهتر سرعت دقت عمل این دو قلم، این کاربر ویدئو را به حالت اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه گرفته است. هرچند گویا وی بیشتر تمایل داشته با مخاطبان خود صحبت کند تا این که قلم‌ها را آزمایش کند! اما به‌هرحال دیدن این ویدئو خالی از لطف نیست.

 

 

منبع: iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Parsa

۱۳۹۴/۹/۸
Baba yaro 20daghighe dasht tozih midad ke one note baray in kar behtarin abzar nist va bug dare va goft be in mozo gir nadin be harfahyi ke mizane goosh konid

سما

۱۳۹۴/۸/۲۴
کارایی سرفیس پرو قابل قیاس با ایپد نیست
اپل زحمت کشیده یه گوشی 12_13 اینچی ساخته ، تن جابز رو توی گور می لرزونن فقط
قلم سرفیس پرو یک قلم خوب و کامل هست حداقل به عنوان کسی که دارم ازش استفاده می کنم این رو می گم

sina

۱۳۹۴/۸/۲۴
اشتباه نکنید سریع بودن مهم نیست مهم این هست که خطوط دایره که کشیده میشه صاف باشه درحالی که سرفس 4 مشکل داره خطوط دایره کج هستن ولی در آیپد پرو خطوط دایره کاملا گرد هستن

amir1975

۱۳۹۴/۸/۲۳
بنظرم سرفس یکمی سریعتره، فعلا دنیا، دنیای تبلیغات و مردمی با ضریب هوشی پایینه (که گول تبلیغات رو میخورند) و 100 تا از این ویدئو ها هم نمیتونه بهشون ثابت کنه اپل فقط یک اسمه.

Ardavan Farahnak

۱۳۹۴/۸/۲۳
سلام
معذرت ميخوام ولى اين چه مقايسه اى بود كه فقط حرف زد و ٤تا خط مسخره كشيد؟؟
حتما ١٢٨٠٠K هم لايك خورده!!
جى اس ام از شما بعيد بود
راجع به اپل پنسيل بزاريد چون يه وسيله فوق العادست...!!!