خانهاخبار
از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: خرید محصولات سونی

از جی‌اس‌ام بپرسید! این هفته: خرید محصولات سونی

شما کاربران ممکن است هنگام خرید یک محصول یا لوازم آن با سوالات مختلفی روبرو شوید یا هنگام کار با گوشی‌تان به مشکلی بربخورید که راه‌حلش را ندانید. «از جی‌اس‌ام بپرسید» سرویسی است که به تمام سوالات شما در مورد محصولات سیستم عامل، برند و مسائل مربوط به محصولات پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۴/۸/۲۳

ما در جی‌اس‌ام همواره سعی کرده‌ایم خوانندگان خود را در انتخاب و خرید گوشی مناسب راهنمایی کنیم و پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات فنی شما باشیم. از این رو سرویسی به نام «از جی‌اس‌ام بپرسید» در شبکه‌های اجتماعی و با همکاری کارشناسان ما راه‌اندازی شده که هر هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد محصولات برند، سیستم عامل یا مسائل مربوط به محصولات است.

image

 

در هفته‌های گذشته به سوالات طرح‌شده در خصوص محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سونی، هوآوی، ایسوس، اپل، بلک بری و سیستم عامل‌های ویندوز فون، اندروید و iOS و همچنین لوازم جانبی موسیقی و پردازنده‌ها و روت کردن محصولات اندرویدی و جیلبریک آیفون و آیپد و دوربین های تلفن همراه و خرید محصولات سامسونگ پاسخ دادیم. اگر به‌تازگی با این سرویس آشنا شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید به لینک هر یک از برندها، سیستم عامل‌ها و مسائل مربوط به محصول موردنظرتان بروید و پرسش خود را آنجا طرح کنید تا کارشناسان مربوط به همان موضوع به سوالات شما پاسخ بدهند.

اما حالا نوبتی هم که باشد، نوبت به خرید محصولات سونی رسیده است. تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارید به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام بروید و سوالات خودتان را درباره خرید محصولات سونی از کارشناسان ما بپرسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

علی

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
سلام
به نظر شما با بودجه 2 میلیون z5 بگیرم یا mate S یا سامسونگ s6 ؟؟؟
این رو هم بگم که آپدیت دهی سخت افزار برام خیلی مهمه چون هر گوشیم رو حدود 3 تا 4 سال نگه میدارم

no name

۱۳۹۴/۱۱/۹
گوشی XPERIA M4 خوبه؟می خام بخرم

no name

۱۳۹۴/۱۱/۹
ایا گوشی xperia m4 خوب هست ؟

Parsa

۱۳۹۴/۹/۱۰
بنظرم تا اونجایی که من میدونم فرقشون احتمالا تو باند های ارتباطیشونه ولی اگه دوستان اطلاعات دقیقتری دارن بیان نظر بدن تا منم بدونم :)

Parsa

۱۳۹۴/۹/۱۰
نه تورو خدا بیاد گوشی های بی کیفیتی مثل هواوی تولید کنه بعد قیمتشو برای کسانی مثل شما بیاره زیر یک و شیشصد؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی خیلی معذرت میخوام ولی واقعا حرف شما خنده داره:||||| درسته الان قیمتش بالاس ولی بنظرم همین Z5 Premium تا کف یک و نهصد میاد پایین که واقعا خدا وکیلی میارزه