خانهاخبار
5 اپلیکیشن برتر هفته از نگاه جی‌اس‌ام

5 اپلیکیشن برتر هفته از نگاه جی‌اس‌ام

در طول هفته‌های گذشته روزانه اپلیکیشن‌های مختلفی به شما معرفی کردیم. حال در این مطلب می‌خواهیم به چند اپلیکیشن برگزیده از این موارد اشاره کنیم.
۱۳۹۴/۸/۲۲

در هفته‌های گذشته ما هر روز یک اپلیکیشن در زمینه‌های مختلف همچون بازی، مترجم، مسیریابی و... به شما معرفی کردیم. در این نوشته تصمیم گرفتیم سراغ برترین اپلیکیشن‌های معرفی‌شده برویم و آنها را با هم مرور کنیم.

 

Rescue Time

برای شما هم پیش می‌آید که ندانید روزتان چگونه گذشت؟! این مسئله به این دلیل اتفاق می‌افتد که هیچ برنامه‌ای برای آن نداریم و هر روز مانند روز قبل تعدادی از کارهایمان را انجام می‌دهیم و بسیاری دیگر را فراموش می‌کنیم. اما در این زمان داشتن اپلیکیشنی که بتواند به توسعه فردی ما کمک کند و باعث پیشرفت شخصیتی ما شود، کمک بزرگی محسوب می‌شود.

 

image

 

اپلیکیشن تایم رسکیو یک اپلیکیشن در سبک To-Do است که ارزش زمان شما را به شما یادآور می‌شود. اما این اپلیکیشن درواقع مانند استاد یا مربی بالای سر شماست و تمام کارهای روزمره‌تان را زیر نظر می‌گیرد. اپلیکیشن به شما می‌گوید که هر زمانی باید چه کاری انجام دهید و به‌مرور پیشرفت‌هایی را که در هر زمینه‌ای از زندگی داشته‌اید به شما یادآوری می‌کند. همچنین برایتان هدف تعیین می‌کند و انجام دادن کارها را از شما پیگیری می‌کند.

لینک دانلود

 

فست دیکشنری

فست دیکشنری یکی از برترین اپلیکیشن‌های ترجمه انگلیسی به فارسی است که جوایز بسیاری هم در همین راستا از آن خود کرده. این اپلیکیشن از سال 1390 تولید شده و از آن زمان تاکنون دانلودش از طریق گوگل پلی رایگان بوده است. این دیکشنری تا به حال بیش از 150 هزار کاربر فعال داشته و برای استفاده از این فرهنگ لغت احتیاجی به اینترنت ندارید.

 

image

 

لینک دانلود

 

​Dead Trigger 2

بازی دد تریگر یکی از بازی‌های سبک زامبی موبایلی است که در آن، همانند سایر بازی‌های این سبک، شما مسئول نجات بشریت هستید، با این تفاوت که این برنامه، مانند بازی‌های PC، در سبک بازی‌های RPG است؛ یعنی سبک بازی اول‌شخص است و باید جزو افرادی باشید که در مراحلی سخت و طاقت‌فرسا ناجی دنیا می‌شوند.

 

image

 

لینک دانلود

 

​Boomerang

اپلیکیشن بومرنگ یکی از اپلیکیشن‌های تولیدشده و تاییدشده اینستاگرام است که می‌تواند کاری کند که عکس‌هایتان لایک بیشتری بگیرد! با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید فیلم‌برداری کوتاهی انجام دهید و آن را به عکس متحرک GIF تبدیل کنید. 

 

image

 

لینک دانلود

 

Nokia ​Here Maps

اپلیکیشن هیر مپس یک اپلیکیشن فوق‌العاده برای مسیریابی است که شرکت نوکیا به بازار عرضه کرده ویکی از مهم‌ترین مزیت‌های این اپ نسبت به نقشه گوگل امکان استفاده به‌صورت آفلاین است. البته با اینکه این قابلیت وجود دارد، اولین بار لازم است که به اینترنت متصل شوید و نقشه منطقه موردنظرتان را دانلود کنید. اما پس از آن می‌توانید به‌صورت آفلاین موقعیت‌یابی کنید و از اینترنت دیتای سیم‌کارت خود استفاده نکنید.

 

image

 

لینک دانلود

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Sadegh

۱۳۹۴/۸/۲۳
ببخشید rpg یعنی اکشن اول شخص؟؟؟؟؟
یکم تحقیق کنید لطفا بعد توضیحات dead trigger 2 رو درست کنید........

ali

۱۳۹۴/۸/۲۳
من هم دقیقا همین مشکل رو دارم !!!!

حسام

۱۳۹۴/۸/۲۲
سلام.ببخشید من با heree maps مشکل دارم. برای دانلود باید اکانت بسازی ولی اکانت ساخته نمیشه دیوانه شدم انگار تحریمه