خانهاخبار
سومین نسخه آزمایشی iOS 9.2 عرضه شد + آموزش نصب

سومین نسخه آزمایشی iOS 9.2 عرضه شد + آموزش نصب

آی او‌ اس 9.2، که با بهبود فراوان و رفع بسیاری از باگ‌ها عرضه می‌شود، حدود ۲-۳ هفته دیگر در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد. برای اطلاع از جزئیات این تغییرات همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۸/۲۰

همان‌طور که در جریانید، اپل مدتی است روی iOS 9.2 کار می‌کند و این‌طور که از نسخه‌های آزمایشی‌اش پیداست، قرار است با سرعت بیشتر، کارکرد روان‌تر و رفع باگ‌های بسیاری به صحنه بیاید.

نسخه آزمایشی اول و دوم، که پیش از این به معرفی تغییراتشان پرداختیم، با تغییراتی جزئی همراه بودند. در این نسخه جدید هم، مانند دو نسخه قبل، قابلیت جدید خاصی اضافه نشده و تمرکزش بر هرچه بهتر و روان‌تر شدن سیستم عامل با کمترین مشکلات ممکن است. نکته خوب این است که اپل مدتی است علاوه بر ارائه نسخه آزمایشی برای توسعه‌دهندگان یک نسخه آزمایشی دیگر هم برای کاربران عادی ارائه می‌کند تا همگان در صورت تمایل آن را تست کنند و باگ‌های موجود در آن را، برای بهبودی و پایداری هرچه بیشتر این سیستم عامل، با استفاده از برنامه Feedback Assistant به اپل گزارش دهند.

تغییرات این نسخه شامل موارد زیر است:

  • برطرف کردن مشکل طولانی نگهداشتن دکمه پاور برای خاموش کردن آیفون ۶اس که بیش از دیگر آی‌دیوایس ها کاربر باید این دکمه را نگه می‌داشت.
  • برطرف کردن نمایش اپلیکیشن‌ها در AppSwitcher که قبل از به اجرا درآمدن کامل به صورت محو نمایش داده می‌شد.
  • برطرف کردن عدم نمایش برنامه در Settings هنگام بارگذاری آن از Xcode
  • عدم توقف پخش موسیقی و ویدئو به صورت استریم با AirPlay هنگام قفل کردن آی‌دیوایس
  • بهبود سرعت اجرای دوربین در آیفون ۶

 

شما دوستان عزیز با رفتن به سایت Apple Beta Software Program می‌توانید با وارد کردن اپل آیدی خود در این قسمت ثبت‌نام کنید و پس از آن با آی‌دیوایس خود به همین لینک بروید. برای دانلود و تست آی‌او‌اس آزمایشی عمومی یا همان Public Beta یک پروفایل روی دستگاه شما نصب می‌شود و پس از آن در مسیر Settings > Genral > SoftwareUpdate می‌توانید آخرین نسخه آزمایشی را نصب کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

sorooshchamani

۱۳۹۴/۸/۲۵
1.6 GB

گسترش

۱۳۹۴/۸/۲۴
سلام به همگی
دوستان من آیفون 6 دارم امروز با خود گوشی ورژن 9.1 رو دانلود و نصب کردم اما دلم پیش 8.3 گیرع هنوز پیش چندتا از دوستامم بردم واسه دانگرید اما گفتن این کارو نکنم. حالا اگه اینجا کسی با 9.2 کار کرده نظرشو بگه ممنون میشم.
و اینکه چطور میشه دانلودش کرد با گوشی؟

behzad

۱۳۹۴/۸/۲۲
من زدم برای اپ 1.300 بود.

محمد

۱۳۹۴/۸/۲۱
واسه من كه اپديت كردم از نسخه ٩.١ حدودا ١.٤ گيك بود

iland

۱۳۹۴/۸/۲۱
روی عکس خبر زده 198 مگابایت.