تست همراه اول

سرویس خبر
18 آبان 1394 ساعت 17:00
158 نظر

 

گارانتی اصلی گوشی های سامسونگ در ایران

کاربران هنگام خرید گوشی همراه معمولا سر دو راهی قرار می‌گیرند: گوشی موردنظر را با گارانتی خریداری کنند یا بدون گارانتی؟ اصلا گارانتی‌های ایران چه سرویس‌هایی می‌دهند؟ در این سری مطلب، که هفتگی منتشر خواهند شد، به معرفی گارانتی‌های اصلی گوشی‌های هوشمند در ایران می‌پردازیم. در این قسمت گارانتی‌های رسمی گوشی‌های سامسونگ را معرفی می‌کنیم.

اگر کاربر سامسونگی باشید، حتما با این موضوع مواجه شده‌اید که در بازار گارانتی‌های مختلفی برای این برند وجود دارد. شاید دوست داشته باشید قبل از خرید خود بدانید که این گارانتی‌ها در ازای دریافت مبلغ گارانتی چه امکاناتی در اختیارتان قرار می‌دهند. با ما همراه باشید تا با گارانتی‌های محصولات سامسونگ و خدمات آنها آشنا شویم.

 

یک توصیه ایمنی در مورد همه گوشی ها

همیشه از اپ استورهای مطرح مثل بازار و گوگل پلی دانلود کنید چون سیستم  ایمنی هشدار دارند و اگر برنامه ای رفتار مخرب داشت به شما هشدار داده می شود. با این کار عملکرد گوشی شما همیشه بالا خواهد بود.

 


 

 

پارس سامتل

یکی از گارانتی‌های اصلی سامسونگ پارس سامتل است که به کاربران محصولات سامسونگ در ایران خدمات ارائه می‌کند. در سایت پارس سامتل می‌توانید خدمات این شرکت را مشاهده کنید. به‌عنوان مثال، در قسمت گارانتی می‌توانید از مشاوره متخصصان این شرکت بهره ببرید یا صحت گارانتی محصول خود را بررسی کنید و در صورت نیاز به تعمیرات هم می‌توانید روندش را دنبال و پیگیری کنید.


نمونه کارت گارانتی سامتل

در صورتی که محصول سامسونگ را با کارت گارانتی پارس سامتل خریداری کنید، از خدمات زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • ارائه 18 ماه خدمات رایگان برای گوشی‌های سامسونگ طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی
  • تعویض در صورت غیرقابل تعمیر بودن
  • شماره دفتر خدمات: 24538000
  • آدرس: اتوبان مدرس، خیابان دستگردی (ظفر)، پلاک 240

 

پارس مایکروتل

پارس مایکروتل نیز یکی از گارانتی‌های اصلی سامسونگ است که خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. با استفاده از کارت گارانتی و عضو شدن در باشگاه مایکروتل می‌توانید از امکاناتی استفاده کنید که این شرکت در اختیارتان قرار می‌دهد.

 


نمونه کارت گارانتی مایکروتل

 در صورتی که محصول سامسونگ را با کارت گارانتی پارس مایکروتل خریداری کنید، از این خدمات بهره‌مند می‌شوید:

  • ارائه 18 ماه گارانتی طلایی در قبال هرگونه خرابی گوشی در هنگام ساخت محصول. همچنین با عضویت در باشگاه مشتریان مایکروتل محصول خریداری‌شده از یک ماه گارانتی تعویض در برابر مشکلات ناشی از ساخت برخوردار می‌شود. البته تعویض گوشی تنها در یک ماه اول قابل استفاده است و پس از آن باطل می‌شود.
  • شماره تست صحت گارانتی: 300084030
  • تلفن: 0212323
  • آدرس: تهران، تقاطع سهروردی و مطهری، پلاک 85

 

گروه هماهنگ

گروه هماهنگ نیز از جمله گارانتی‌های رسمی سامسونگ است که به مشتریان این برند خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. این شرکت در کنار کارت گارانتی کارت جبران خسارت فیزیکی (بیمه) نیز دارد. این گواهی کاملا مجزا از گارانتی است و به پوشش مشکلاتی می‌پردازد که در گارانتی‌ها موجود نیست.


نمونه کارت گارانتی هماهنگ

 در صورتی که محصول سامسونگ را با کارت گارانتی گروه هماهنگ خریداری کنید، خدمات زیر در اختیارتان قرار می‌گیرد:

  • ارائه 18 ماه گارانتی طلایی شامل تعمیر و تعویض گوشی مطابق با شرایط گارانتی به صورت رایگان
  • 12 ماه گواهی جبران خسارت فیزیکی کالا برای پوشش هرنوع آسیب فیزیکی غیرعمدی گوشی و تبلت‌های سامسونگ
  • تلفن و پیام کوتاه: 02181028
  • آدرس: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سپند، پلاک 38

 

سامسونگ الکترونیکس خاورمیانه

گوشی‌های سامسونگ را این کمپانی نیز ضمانت می‌کند و دفاتر مجاز این شرکت در ایران به ارائه خدمات پس از فروش می‌پردازند. در صورتی که ضمانت‌نامه هولوگرام‌دار این محصول را در اختیار داشته باشید، می‌توانید از امکانات این شرکت استفاده کنید:


 

  • گارانتی انواع گوشی‌های سامسونگ، تعمیر گوشی در مدت گارانتی به صورت رایگان طبق شرایط گارانتی، معاوضه گوشی در صورت غیرقابل تعمیر بودن در مدت گارانتی و طبق شرایط گارانتی
  • شماره تست صحت گارانتی: 200002323  
  • شماره دفتر خدمات: 84030
  • آدرس: تهران، تقاطع سهروردی و مطهری، پلاک 85

همان‌طور که از توضیحات بالا مشخص است، همه شرکت‌ها تحت حمایت و پشتیبانی شرکت همراه سرویس خاورمیانه هستند و از نظر ارائه خدمات تفاوتی بین این شرکت‌ها وجود ندارد.



نظرات کاربران

در حال بارگذاری