خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: اوستا

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: اوستا

پرسیدن نظر دوستان همیشه کمک می‌کند بهتر تصمیم بگیریم. با اوستا می‌توانید به‌راحتی هم از نظر دوستان و هم از نظر سایر کاربران آگاه شوید.
۱۳۹۴/۸/۱۷

همیشه وقتی صحبت از تست سرویسی جدید یا حتی استفاده از مکان تفریحی جدید پیش می‌آید، به دنبال اطلاعاتی می‌گردیم تا ببینیم آیا این سرویس جدید به کار می‌آید یا نه. درواقع بیشتر اوقات به دنبال اطلاعات از اشخاصی هستیم که قبلا تجربه استفاده از این سرویس را داشته‌اند یا از مکان تفریحی موردنظر بازدید کرده‌اند و به این ترتیب می‌توانیم سوالات خود را مطرح کنیم یا اینکه از نظرهای آنها آگاه شویم.

اپلیکیشن اوستا، که امروز می‌خواهیم آن را به شما معرفی کنیم، امکانی فراهم کرده تا به‌راحتی از نظرهای دوستان و سایر افراد در مورد سرویس موردنظر خود مطلع شوید. تنها کافی است با نظرسنجی نظر آنها را جویا شوید.

برای استفاده از اوستا پیش از هرچیز باید در آن عضو شد. این اپلیکیشن امکان عضو شدن با اکانت گوگل و فیس‌بوک را هم برای کاربران فراهم می‌کند، اما اگر حساب کاربری گوگل یا فیس‌بوک ندارید یا نمی‌خواهید با آنها عضو شوید، بهتر است اکانت کاربری جدید بسازید.

ساخت اکانت کاربری جدید در این اپلیکیشن بسیار ساده است و تنها کافی است ایمیل خود را وارد کنید و یک پسورد برای خود انتخاب کنید.

وقتی وارد اپلیکیشن می‌شویم، دو تب پیش روی ما قرار می‌گیرد که صفحه اصلی به‌صورت پیش‌فرض روی تب دیدگاه‌ها (Review) قرار دارد. در این بخش می‌توانید نظر سایر کاربران را در مورد هر چیزی که از آن استفاده کرده‌اند به‌آسانی ببینید.

 

image

 

اگر به تب نظرسنجی بروید، نظرسنجی‌های ایجادشده کاربران پیش روی شما قرار می‌گیرد. اگر شما هم درباره موارد طرح‌شده تجربه‌ای دارید، اینجا می‌توانید در نظرسنجی شرکت کنید و به سایر کاربران کمک کنید.

دکمه + پایین برنامه این امکان را به شما می‌دهد تا نظرسنجی یا بررسی جدیدی ایجاد کنید و بدین ترتیب دیگران را از نظر خود نسبت به هر چیزی آگاه کنید یا نظر سایر کاربران را در مورد چیزی که مدنظر شماست جویا شوید.

 

image

 

شما در این برنامه می‌توانید کاربران جدیدی دنبال کنید و آنها را به جمع دوستان خود اضافه کنید. اما این قابلیت هنوز در نسخه فعلی کمک چندانی به شما نمی‌کند، زیرا نمی‌توانید لیست نظرسنجی‌ها و بازدیدهای مربوط به فالوئینگ‌های خود را دنبال کنید.

بخش امتیازدهی نیز در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است که امتیاز شما، امتیاز فالوئرهای شما و امتیاز همه کاربران را نشان می‌دهد و از این طریق می‌توانید تصمیم بگیرید که هر پست قرارگرفته در بخش Review را کاربران یا دوستانتان چقدر تایید کرده‌اند.

 

image

 

در این برنامه دسته‌بندی‌هایی نیز در نظر گرفته شده که از طریق آنها می‌توانید سراغ مطالب مرتبط با موضوع موردنظر خود بروید و نظرسنجی‌ها یا بازدیدهای مرتبط را دنبال کنید. اوستا برای شما امکان جستجو نیز فراهم کرده است و شما از طریق آن می‌توانید واژه مرتبطی سرچ کنید و بدین ترتیب به دنبال اطلاعات هدفمندی باشید.

رابط کاربری برنامه اوستا بسیار ساده و کارآمد است، اما خوب است بدانید که این اپلیکیشن روی گوشی‌های با اندروید 4.1 و پایین‌تر با مشکلاتی مواجه است.

دانلود اوستا از بازار

دانلود اوستا از گوگل پلی

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد رضا اسمعیل زاده

۱۳۹۴/۸/۱۸
در نسخه فعلی هم فالو کردن دیگران در فید شما تاثیر دارد و شما فید نظرهای برگزیده و فیدهای دوستانتان را میبینید. در صورتی که کسی را فالو نکنید برای دیدن نظراتش باید منتظر تایید آنها از طرف اوستا باشید.