خانهاخبار
تماشا کنید: آگهی تلویزیونی HTC برای One A9

تماشا کنید: آگهی تلویزیونی HTC برای One A9

به تازگی شرکت اچ تی سی ویدئویی تبلیغاتی برای محصول جدید خود، One A9، منتشر کرده که در آن اپل را به تمسخر گرفته است. با ادامه مطلب همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۸/۱۷

در سال ۱۹۸۴ میلادی شرکت اپل تبلیغی برای کامپیوترهای مک خود منتشر کرد؛ تبلیغی که برگرفته از کتاب 1984 جرج اورول بود. در آن زمان اکثر تبلیغات این کمپانی همراه با کمپین تبلیغاتی با شعار «متفاوت باشید» بود. حال شرکت اچ‌تی‌سی، بعد از گذشت چندین سال، تصمیم گرفته به سراغ این تبلیغ تلویزیونی سابق اپل برود و گوشی جدید خودش را بر سر زبان‌ها بیندازد.

شرکت اپل شعار Think Different را خود سال‌هاست که رها کرده و اکنون جزو معدود کمپانی‌هایی است که شعار خاصی ندارند. حالا اچ‌تی‌سی این شعار را را با جملاتی مانند Be Different, Be Loud, Be Inspired, Be Brilliant جایگزین کرده است.

دوستداران اپل این تبلیغ را تمسخر اپل توسط اچ تی سی می‌دانند زیرا در بسیاری از بخش‌ها مزایای گوشی جدید این شرکت بر پرچمدار اپل ذکر شده و برتری‌های آن عنوان شده است. بهتر است خودتان این آگهی را ببینید و قضاوت کنید.

image

 

image

 

منبع: iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۸/۱۹
برهی پاسخ به دوستانی که میگن این کپی از اپله میشه توضیح داد که بدنه و خط های بالا و پایین در پشت گوشی اچ تی سی در تمام اچ تی سی ها ب کار رفته فقط گردی گوشه ها و خمیدگی همیشگی پشت بدنه رو از بین بردن البته من طرفدار سامسونگ و الجی هستم خخ

مجيد

۱۳۹۴/۸/۱۸
آقاي محترم با پروفايل جيگر. بله شما دوست عزيز كه عكس پروفايل خودتو اين حيوان بامزه گذاشتي و نوشتي تمسخر كار خوبي نيست و دقيقاً با همين عكست خودتو و عده زيادي از مردم رو تمسخر كردي.
دوست عزيز من كوكاكولا نميخرم. بلكه واقعيتها رو ميبينم. ميبينم اپل چطور به مشتريهاش احترام ميزاره و واسشون ارزش قائله. ميبينم با توليد فله اي مدلهاي مختلف ارزش برند و محصولات در دست مشتريانش رو پايين نمياره. ميبينم با ايمن سازي محصولاتش كه شما اونو محدوديت ميدونين واسه محافظت از اطلاعات شخصي مشتريهاش ارزش قائله. ميبينم تا مدلهاي پنج نسل قبل رو با آپديتهاي نرم افزاري پشتيباني ميكنه و مانند ديگر برندها نيست كه تا جنسشون رو فروختند و تبديل به پول كردند اونها رو فراموش كنه.
ميبينم كه يك سال كامل رو محصولش كار ميكنه و وقتي ارايه ميده حتماً يه نواوري داره كه بقيه پشت سرش ازش تقليد ميكنن. ميبينم كه اولين بار او هست كه پردازنده ٦٤ بيتي و سنسور اثر انگشت و دستيار صوتي و پرداخت موبايلي و تري دي تاچ و لرزشگير اپتيكال و خيلي نو اوريهاي ديگه رو مياره و چطور شركتهاي ديگه پشت سرش ناشيانه و هولكي تقليد ناشيانه ميكنن. يادمون نميره چطور سامسونگ ميخواست بعد از اپل تاچ ايدي رو به گوشيهاش بياره و تا چندين سال فقط با سوايپ رو صفحه و ناقص اونو انجام ميداد. يادمون نميره انگشت چپ و راست رو از هم تشخيص نميداد و با همش وا ميكرد. اينه تفاوت اپل با بقيه كه بدليجاتن و اونان كه واسه مشتري ارزش قايل نيستن.
حالا هم اون حيوون ناز رو از پروفايلت بردار و خودتو تمسخر نكن جيگر.

amir1975

۱۳۹۴/۸/۱۸
باز هم تکرار میکنم که وجهه فروش بالای اپل برای شما که مشتری اش هستی همانند وجهه فروش بالای کوکاکولا برای خریدار یک قوطی کوکای 1500 تومانیه! حالا اگه شما افتخار میکنی کوکا مینوشی بقیه داستان مشخصه و نیاز به توضیح نداره!!

مهدی

۱۳۹۴/۸/۱۸
تبلیغ مسخره ای بود

yh

۱۳۹۴/۸/۱۸
تبلیغ فوق آلعاده عالی و معنی دار....کارگرای سرد و بی روحی که نمایانگر کاربرای ios بودند و بدون هیچ خلاقیتی و مثل ربات و یا آدمهای بی روحی که داخل امپراطوری کمونیستی اپل کار میکردند تا بیشترین سود رو به اپل برسونند... و اچ تی سی به عنوان اعتراض این طابوت رو شکست و فرار کرد ... انسانهای عروسکنمایی که بدون فکر مثل عروسک فقط داشتند سیستم صوتی مسخره اِفون رو سرمیز گوشی میکردند که فرد آزادیخواه اومد از روی میز با شوت به سیبها این استبداد مسخره رو شکست ولی باز سربازای دیکتاتوری(اپل) اپل دنبالش بود که دستگیرش کنه:)))) که در نهایت این فرار به بن بست و یه اتاق بسته مثل زندان رسید...که مارشاملو از راه رسید و آزادش کرد(سیستم عامل آزاد و باز آندروید).... عجیب تبلیغی!!!!!!!! میان رده اچ تی سی پرچمدار اپل رو نابود کرد:)))