خانهاخبار
فروش آیپد پرو از پایان این هفته آغاز می‌شود

فروش آیپد پرو از پایان این هفته آغاز می‌شود

به‌تازگی اخباری منتشر شده است که عنوان می‌کند فروش آیپد پرو اپل نه در تاریخ 11 نوامبر بلکه در 13 نوامبر، یعنی جمعه همین هفته، آغاز می‎شود. بعضی فروشگاه‌های اینترنتی از هم‌اکنون شروع به پیش‌فروش این تبلت 12.9 اینچی کرده‌اند.
۱۳۹۴/۸/۱۶

در ماه سپتامبر، اپل در مراسمی باشکوه از تبلت 12.9 اینچی خود به نام آیپد پرو پرده برداشت، اما، برخلاف سایر دستگاه‌هایی که در کنار این تبلت معرفی شدند، فروش آیپد پرو تاکنون آغاز نشده است. در ابتدای آبان خبری داشتیم که ادعا می‌کرد آیپد پرو قرار است در روز 11 نوامبر (20 آبان) وارد بازار شود، اما حالا گفته می‌شود عرضه آیپد پرو با 2 روز تاخیر همراه خواهد بود.

image

 

دو منبع مختلف اعلام کرده‌اند که فروش آیپد پرو از جمعه همین هفته، 13 نوامبر (2 آبان)، شروع می‌شود. یکی از این منابع فروشگاه اینترنتی Sam's Club است که حتی زودتر از شرکت اپل پیش‌فروش آیپد پرو را شروع کرده و 13 نوامبر را به‌عنوان تاریخ فروش اعلام کرده.
آیپد پرو نمایشگر 12.9 اینچی با رزولوشن 2732 در 2048 پیکسل، پردازنده A9X، چهار گیگابایت حافظه رم، 32/128 گیگابایت حافظه داخلی و دوربینی 8 مگاپیکسلی در اختیار دارد و به همراه آن یک قلم دیجیتال و کیبورد مخصوص نیز به فروش می‌رسد.


منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)