خانهاخبار
تصاویر و مشخصات فنی Samsung Galaxy J3 لو رفت

تصاویر و مشخصات فنی Samsung Galaxy J3 لو رفت

سامسونگ به‌زودی محصولی میان رده یا پایین رده به نام گلکسی جی3 معرفی خواهد کرد. علاوه بر تصاویر این محصول، که اخیرا لو رفته‌اند، در این مطلب با مشخصات فنی آن نیز آشنا خواهید شد.
۱۳۹۴/۸/۱۳

باز هم سامسونگ و لو رفتن تصاویر یک تلفن هوشمند معرفی‌نشده! این بار نام این محصول Galaxy J3 است که پیش‌تر با شماره مدل SM-J3109 در وب‌سایت‌های بنچمارک و حتی FCC لو رفته بود. به‌لطف تصاویری از مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین (که با نام TENAA شناخته می‌شود) ما تقریبا شناخت کاملی نسبت به این محصول داریم.

image

 

به نظر می‌رسد گلکسی جی۳ فاقد زرق‌وبرق محصولات رده‌بالاست و این موضوع را از ظاهر این محصول می‌توان حدس زد؛ چراکه از نظر طراحی هیچ تفاوت چشمگیری با محصولات پایین‌رده یا میان‌رده سامسونگ ندارد. این دیوایس با ابعاد ۱۳.۲ در ۷۱.۶ میلی‌متر، ضخامت ۷.۹ میلی‌متر و وزن ۱۴۰ گرم طراحی شده است.

image

 

نمایشگر ۵ اینچی جی۳ به پنل AMOLED مجهز است و از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می‌برد. پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 410، ارتباط LTE، یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت فضای داخلی با پشتیبانی از MicroSD، دوربین‌ اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی مجموعه مشخصات فنی این محصول را تشکیل می‌دهند.

گلکسی جی۳ با اندروید ۵.۱.۱ عرضه می‌شود و ما حدس می‌زنیم قیمت چندان بالایی نداشته باشد. اینکه این تلفن هوشمند به‌صورت بین‌المللی عرضه می‌شود یا به بازارهای خاصی محدود است هنوز از سوالاتی است که برای یافتن پاسخش باید کمی صبر داشته باشیم.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)