خانهاخبار
اپلیکیشن اینباکس به‌زودی به قابلیت ارسال پاسخ هوشمند مجهز می‌شود

اپلیکیشن اینباکس به‌زودی به قابلیت ارسال پاسخ هوشمند مجهز می‌شود

اپلیکیشن Inbox چند وقتی است که به پلتفرم‌ها قدم گذاشته و گوگل با ایده‌های مختلف، از جمله قابلیت «ارسال پاسخ سریع»، در اندیشه توسعه هرچه بیشتر آن است.
۱۳۹۴/۸/۱۴

کاربران اپلیکیشن اینباکس گوگل آخر این هفته منتظر یک آپدیت جالب باشند؛ قابلیتی که هوش این اپلیکیشن را یک مرحله فراتر می‌برد. نسخه آینده اپلیکیشن اینباکس قادر است ایمیل‌های دریافتی شما را مطالعه و آنالیز کند و بر اساس آنچه در متن آمده چندین پاسخ پیشنهادی برایتان نمایش دهد. نتیجه کار ساده است: صرفه‌جویی در وقت و درگیر نشدن با دردسر نوشتن پاسخ برای تک‌تک پیام‌ها. حتی اگر طرفدار پروپاقرص این قابلیت نشوید، پاسخ‌هایی که برایتان نمایش داده می‌شوند می‌توانند شما را در نوشتن پاسخ مناسب یاری کنند.

جالب اینجاست که گاه پاسخ‌هایی در پیشنهادات نمایش داده می‌شوند که می‌توانند وقت بیشتری برایتان مهیا کنند تا در اولین فرصت پاسخ مناسب‌تری بفرستید. برای مثال، می‌توانید پاسخ سریعی به این شکل بفرستید که «در اولین فرصت پاسخ شما را به طور کامل می‌دهم» و سپس در ساعاتی که سرتان خلوت شد سراغ نگارش متن کامل بروید. هرچه از اینباکس جدید بیشتر استفاده کنید، پیشنهاداتی که دریافت می‌کنید نیز بهتر و بامعناتر می‌شوند. ایده‌ای که موجب توسعه چنین قابلیتی شده کاهش نیاز کاربر به کیبورد مجازی گوشی هوشمندش است.

 

image

 

 

اینباکس اپلیکیشنی است که چندی پیش گوگل برای مدیریت ایمیل‌های دریافتی روی گوشی‌های مبتنی بر اندروید و آی‌اواس عرضه کرد. به‌کمک اینباکس می‌توانید ایمیل‌های خاص را بالاتر از سایر ایمیل‌ها نگه دارید و بدون آن که نیاز باشد متن پیام دریافتی را کامل باز کنید، اطلاعات مهم و مفید مختلفی در موردش ببینید. اگر فعلا نمی‌دانید در مورد ایمیلی به‌خصوص چه تصمیمی اتخاذ کنید، کافی است Snooze را انتخاب کنید تا مسیج برای ساعاتی پنهان شود و سپس دوباره برایتان نشان داده شود. از دیگر قابلیت‌های جالب این برنامه می‌توان به امکان گروه‌بندی پیام‌های مشابه اشاره کرد که کار مدیریتشان را آسان‌تر می‌کند.

در صورتی که به قابلیت‌های اپلیکیشن اینباکس علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید آن را از طریق این لینک روی آی‌دیوایس و از طریق این لینک بر دیوایس اندرویدی خود نصب کنید. تا چند روز دیگر هم منتظر از راه رسیدن قابلیت پاسخ‌های هوشمند باشید!

 

منبع: PhoneArena

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amir.nasri

۱۳۹۴/۸/۱۴
حس خوبی نسبت به امنیتش ندارم...