خانهاخبار
در نسخه جدید واتس اپ می‌توانید پیام‌های مهم را ستاره‌دار کنید

در نسخه جدید واتس اپ می‌توانید پیام‌های مهم را ستاره‌دار کنید

پس از گذر از آپدیت‌های مربوط به رفع باگ و مشکلات، بالاخره در آپدیت جدید واتس‌اپ سروکله قابلیت‌های جدید پیدا شده است.
۱۳۹۴/۸/۱۳

شرکت واتس‌اپ به‌تازگی نسخه آزمایشی جدیدی از مسنجر موبایلی خود را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است. برخلاف آپدیت قبلی که تمرکزش بر رفع باگ‌های موجود و افزایش پایداری و قدرت عمل بود، در نسخه جدید قابلیت‌های جدیدی افزوده شده‌اند که بار دیگر نام این اپلیکیشن پیام‌رسان را به‌عنوان مسنجری سریع و قدرتمند مطرح می‌کنند.

نخستین قابلیتی که در نسخه ۲.۱۲.۳۳۸ بتا به چشم می‌خورد امکان ستاره‌دار کردن مسیج‌هاست. به‌کمک این قابلیت می‌توانید پیام‌های دلخواهتان را نشانه‌دار کنید تا در آینده دسترسی سریع‌تری به آنها داشته باشید. برای مثال، وقتی طی گفتگو اطلاعاتی را از شخصی درخواست می‌کنید، نیاز نیست که سریعا اپلیکیشن‌های دیگر را باز کنید یا برای یادداشت کردن آن کاغذ و قلم بردارید. در واتس‌اپ جدید تنها کاری که لازم است انجام دهید ستاره‌دار کردن آن مسیج است. شیوه‌ای که برای ستاره‌دار کردن انتخاب شده نگهداشتن انگشت روی مسیج و سپس انتخاب آیکون ستاره‌ای است که به نمایش درمی‌آید. در این نسخه بخشی مجزا تعبیه شده است که پیام‌های ستاره‌دار آنجا آرشیو می‌شوند.

 

image
image

 

قابلیت جالب دیگر در این نسخه پشتیبانی از امکان باز کردن و جستجوی اسنادی از جنس PDF ،DOC و مواردی دیگر از این دست است. با توجه به افزایش حجمی که در فایل نصبی این نسخه رخ داده و نیز ۳۸۰ فایلی که دستخوش تغییر شده‌اند، بی‌شک قابلیت‌های بسیار دیگری هم هست که به‌مرور آنها را خواهیم شناخت. اگر علاقه‌مندید که واتس‌اپ ۲.۱۲.۳۳۸ اندروید را تست کنید و از امکانات جدیدش استفاده کنید، می‌توانید از لینک دانلودی استفاده کنید که در انتهای مطلب گذاشته شده است. به یاد داشته باشید که این نسخه فعلا در وضعیت آزمایشی به سر می‌برد و هنوز به پلی استور راه نیافته؛ بنابراین وجود باگ و مشکل در آن طبیعی است و ممکن است پایداری نسخه‌های عمومی را نداشته باشد.

 


 

لینک دانلود واتس اپ ۲.۱۲.۳۳۸ آزمایشی

 

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)