خانهاخبار
سامسونگ به دنبال استفاده از سنسورهای سونی در دوربین گلکسی اس7 است

سامسونگ به دنبال استفاده از سنسورهای سونی در دوربین گلکسی اس7 است

گفته می‎شود سامسونگ در نظر دارد تا در پرچمدار سال آینده خود علاوه بر سنسور دوربین ISOCELL از سنسورهای دوربین IMX300 سونی که در خانواده اکسپریا زد5 استفاده شده است، کمک بگیرد.
۱۳۹۴/۸/۱۲

از شایعات منتشر شده در مورد گلکسی اس7، اینطور برمی‌آید که سامسونگ قصد دارد پرچمدار سال آینده خود را به دوربین 20 مگاپیکسلی با سنسور جدید ISOCELL مجهز کند که نسبت به دوربین 16 مگاپیکسلی گلکسی اس6 (حداقل از نظر رزولوشن) یک ارتقا بزرگ محسوب می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد که سنسور دوربین IMX300 سونی، سامسونگ را بسیار تحت تاثیر قرار داده آنطور که می‌خواهد از این سنسور همزمان با سنسور ISOCELL در گلکسی اس7 استفاده کند. دقیقا مشخص نیست که استفاده هم‌زمان از این سنسورها به چه شکل خواهد بود اما ممکن است سامسونگ تصمیم داشته باشد تا در بعضی از کشورها گلکسی اس7 با سنسور ISOCELL و در بعضی دیگر با سنسور IMX300 عرضه شود.

 

image

 

سنسور IMX300 در حال حاضر در گوشی‌های خانواده زد5 سونی استفاده می‌شود و توانسته است در بنچمارک‌ها، امتیاز درخشانی به دست آورد؛ اما قضیه این است که سونی تمایل دارد این سنسورها را اختصاصا برای برند اکسپریا خود نگه دارد، به همین خاطر سامسونگ به شدت به دنبال جلب رضایت سونی برای استفاده از سنسورهای دوربین این شرکت است. از آنجا که پیش بینی می‌شود گلکسی اس7 فروش موفقی داشته باشد، همکاری سونی با سامسونگ می‌تواند سود سرشاری را نسیب شرکت ژاپنی کند. باید منتظر ماند و دید مذاکره این دو غول فناوری به کجا می‌رسد و سامسونگ به شکلی می‌خواد استفاده از این دو سنسور را در پرچمدار خود مدیریت کند.
نظر شما در مورد این تصمیم چیست؟ آیا فکر می‌کنید استفاده از سنسورهای IMX300 سونی به گلکسی اس7 کمک می‌کند یا سامسونگ باید همچنان استفاده از سنسور ISOCELL را در محصولات خود ادامه دهد؟


منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

فرامرز

۱۳۹۴/۸/۱۲
اگه برندای اپل سونی ال جی هوآوی نباشن سامسونگ چجوری میتونه پیشرفت کنه؟

امیرحسین

۱۳۹۴/۸/۱۲
شما نمراتیو که به دوربینا دادن دیدین ؟
سونی بهتر بود اما اختلافشون خیلی کم بود z5نمره ی 87 فک کنم گرفت s6نمره ی86
پس این که تازه تو نسل بعد می خواد خودشو بهz5برسونه یه حرف اشتباست یکم منطقی باش من خودم سونیو تو کنسول و تلویزیون قبول دارم اما بعد این که از اریکسون جدا شد تو گوشی نتونست به اون موفقیتای قبلی برسه

arman

۱۳۹۴/۸/۱۲
همیشه بهترین دوربین ها مال نوکیا و سونی بود
که الان شده لومیا و سونی
یه مدت سامی هم خواست خودشو به رقابت این دوتا اضافه کنه نتوست و فقط باعث هزینه ی اضافی براش شد
اپل هم که از همون اول رفت سراغ سونی تا مثل سامی ضایع نشه
تنها رقیب دوربین های سونی لومیا های پرچمدار هستند

امیرحسین

۱۳۹۴/۸/۱۲
ببینیم چقدر می فروشه من بهت قول می دم به فروشs6 نمی رسه
همه چیز دوربین نیست

ALIREZA

۱۳۹۴/۸/۱۲
دوست عزیز کسی نمیگه که دوربین note5 یا s6 از z5 بهتره چون این یه اشتباه محضه ولی دوربین این دو گوشی از مدل قبلی سونی z3+ بهتره