خانهاخبار
اپلیکیشن Indoor Survey اپل وارد مراحل آزمایشی شده است

اپلیکیشن Indoor Survey اپل وارد مراحل آزمایشی شده است

اپل به توسعه دهندگان اجازه داده است تا اپلیکیشن جدید Indoor Survey را آزمایش کنند. این اپ به کاربران آیفون اجازه می‌دهد تا با کمک موقعیت‌های داخلی، موقعیت خود را با دقت بسیار زیادی تعیین کنند و نشان دهند.
۱۳۹۴/۸/۱۲

اپل با استفاده از سیستم‌های IPS که کوتاه شده Indoor Positioning System است، اپلیکیشن جدیدی تولید کرده که در مراحل آزمایشی قرار دارد و امیدوار است در صورتی که از این آزمایش‌ها سربلند بیرون آید، منتشرش کند. با استفاده از این اپ می‌توانید موقعیت مکانی خود را به صورت دقیق در محیط‌های سربسته مشخص کنید.

image

نکته اصلی این است که این اپ از IPS استفاده می‌کند. IPS سیستمی است که افراد یا اشیا را داخل محفظه‌ای از فرکانس‌های رادیویی تصور می‌کند. به این ترتیب اگر فرد داخل ساختمانی باشد که فرکانس‌های رادیویی در آن وجود دارد، می‌توان موقعیت وی را از روی این فرکانس‌ها به صورت دقیق مشخص کرد. اپ Indoor Survey از این سیستم استفاده می‌کند به این ترتیب که فرکانس‌های رادیویی را اندازه‌گیری می‌کند و با سنسور دیتای آیفون درمی‌آمیزد. نتیجه این عمل نمایش موقعیت کاربر است بدون اینکه نیازی به نصب سخت افزار مخصوصی باشد.
این اپ نتیجه تلاشی است که اپل از سال 2013 و با خرید شرکت WiFiSLAM (پیشرو در زمینه موقعیت‌یابی IPS) شروع کرده بود. به‌نظر می‌رسد اپل قصد دارد Indoor Survey را جایگزین iBeacon کند. اپلیکیشن Indoor Survey در حال حاضر در اپ استور موجود نیست اما می‌توانید از اینجا آن را ببینید.

منبع: Cult of Mac

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)