خانهاخبار
اوایل آذر منتظر معرفی میت 8 هوآوی باشید

اوایل آذر منتظر معرفی میت 8 هوآوی باشید

یک تیزر تبلیغاتی جدید از محصول احتمالی شرکت هوآوی به دست آمده است که از آن این‌طور برمی‌آید که هوآوی میت 8 قرار است در مراسمی جدا از پردازنده Kirin 950 و در تاریخ 5 آذر معرفی شود.
۱۳۹۴/۸/۱۱

چند روز قبل هوآوی دعوت‌نامه شرکت در مراسم معرفی پردازنده جدید Kirin 950 را ارسال کرد. حدس‌وگمان بر این بود که در این مراسم و همزمان با معرفی پردازنده جدید، که قرار است در تاریخ 14 آبان از آن رونمایی شود، گوشی جدید Mate 8 هوآوی نیز معرفی می‌شود؛ گوشی هوشمندی که مدت‌هاست منتظر دیدنش هستیم.
اما به‌تازگی تیزر جدیدی به دست آمده که عدد 8 به شکلی بزرگ در آن نمایان است و به تدارک مراسمی در تاریخ 5 آذر برای معرفی هوآوی میت 8 اشاره می‌کند. بر این اساس دیگر نباید منتظر معرفی همزمان Kirin 950 و Mate 8 بود، بلکه این دو محصول با اختلاف زمانی تقریبا 20 روزه و در مراسم جداگانه معرفی خواهند شد.

 

image

 

انتظار می‌رود پردازنده مجتمع (چیپست) Kirin 950 شامل 4 هسته کورتکس A72 و 4 هسته کورتکس A53 با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali T-880 باشد و از 4 گیگابایت حافظه رم، LTE Cat. 10 و دوربین‌هایی با حداکثر 42 مگاپیکسل کیفیت پشتیبانی کند.
از طرفی دیگر پیش‌بینی می‌شود هوآوی میت 8، علاوه بر در اختیار گرفتن پردازنده Kirin 950، از نمایشگر 6 اینچی با کیفیت Quad HD، دوربین عقب 21 مگاپیکسلی و 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم استفاده کند.


منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

sina

۱۳۹۴/۸/۱۲
huawei hamishe ru adado argham manovr mide ama hamishe motherboardhaye zaeifi dashte.omidvaram tu in model shahedesh nabashim

ای بابا

۱۳۹۴/۸/۱۲
متنو بخون خب
نوشته تی 880

mahdi

۱۳۹۴/۸/۱۱
من که بعید میدونم هواوی به این زودی ها دست از سر کچل mali t628 mp4 برداره