خانهاخبار
مشاور خرید: معرفی 4 گوشی تازه وارد به بازار ایران به همراه قیمت (آبان 94)

مشاور خرید: معرفی 4 گوشی تازه وارد به بازار ایران به همراه قیمت (آبان 94)

طی چند روز گذشته 4 گوشی جدید از برندهای هوآوی، ال جی و سامسونگ وارد بازار ایران شده‌اند که گل سرسبد آنها هوآوی میت اس است. در ادامه می‌توانید مشخصات آنها را مرور کنید و از قیمت این گوشی‌های جدید مطلع شوید.
۱۳۹۴/۸/۱۱

پس از پشت سر گذاشتن ماه پرتلاطم سپتامبر و معرفی جدیدترین محصولات شرکت‌های تولیدکننده، کم‌کم سروکله این گوشی‌ها در فروشگاه‌ها پیدا می‌شود. در هفته دوم آبان ماه 4 گوشی هوآوی میت اس، گلکسی جی2، آنر 7 و جی4 استایلوس به بازار ایران آمده‌اند که در ادامه به مرور مشخصات و قیمت آنها می‌پردازیم.

 

Huawei Mate S

 

image

 

شرکت هوآوی در کنفرانس ایفا 2015 از فبلت 5.5 اینچی بسیار زیبا و باکیفیتی به نام Mate S پرده برداشت. این گوشی از بدنه تمام‌فلزی و نمایشگر Full HD استفاده می‌کند و درون خود پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 935 و 3 گیگابایت حافظه رم در اختیار دارد. هوآوی میت اس یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو دارد و مدل 64 گیگابایتی طلایی رنگ آن با قیمت 1 میلیون و 800 هزار تومان (بدون گارانتی) در بازار ایران به فروش می‌رسد.

 

Huawei Honor 7

 

image

 

این گوشی تمام‌فلزی را شرکت هوآوی تابستان امسال معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی که نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن Full HD در اختیار دارد و از پردازنده 8 هسته‌‌ای Kirin 935 و 3 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. آنر 7 به دوربین‌های 20 و 8 مگاپیکسلی در عقب و جلو خود مجهز است و مدل 16 گیگابایتی آن به قیمت 1 میلیون و 390 هزار تومان (بدون گارانتی) در بازار ایران به فروش می‌رسد.

 

LG G4 Stylus

 

image

 

پسوند استایلوس کاملا نشان می‌دهد که این گوشی همراه با قلم استایلوس عرضه می‌شود. G4 Stylus از نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن HD، پردازنده اسنپدراگون 410، 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. دوربین‌های عقب و جلو این دستگاه به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی است و با قیمت 620 هزار تومان هم‌اکنون در بازار به فروش می‌رسد.

 

Samsung Galaxy J2

 

image

 

این مدل جدید از سری گوشی‌های گلکسی J سامسونگ نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 960 در 540 پیکسل دارد و از پردازنده 4 هسته‌ای اگزینوس 3475 و 1 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. گلکسی جی2 در پشت خود دوربینی 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری HD و در جلو دوربینی 2 مگاپیکسلی دارد و با قیمت 420 هزار تومان (بدون گارانتی) در بازار ایران به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

م

۱۳۹۵/۵/۱۰
ببخشید اشتب شد ممنون از سایتتون

نیما

۱۳۹۴/۸/۱۲
سلام,لطفا یه مشاوره واسه خرید گوشی های پرچمدار مثل s6 edge+ و note5 یا iphone 6s بزارید
ممنون میشم با تشکر از سایت خیلی خوبتون

Alireza

۱۳۹۴/۸/۱۱
پس lumia 950 کو؟؟؟ از تو انتظار نداشتم جی اس ام