خانهاخبار
گلکسی J3 تاییدیه گرفت

گلکسی J3 تاییدیه گرفت

میان رده جدید سامسونگ تاییدیه‌های لازم را گرفته و در حال گرم کردن خود برای ورود به بازار رقابت است. این گوشی به احتمال فراوان گلکسی جی3 نام خواهد داشت.
۱۳۹۴/۸/۱۱

در لیست هفته‌های گذشته گیک‌بنچ نام گوشی جدیدی به چشم می‌خورد که شناخته‌شده نبود. این گوشی در حال حاضر تاییدیه‌های لازم را از FCC دریافت کرده است و به‌نظر می‌رسد که در هفته‌های آتی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

پرونده این محصول جزئیات زیادی فاش نکرده و در حال حاضر فقط می‌دانیم که شماره مدل این تلفن هوشمند SM-J3109 است و آزمایشات اینترنت 3G ،2G و LTE را پشت سر گذاشته.

 

image

 

اما آنچه در گیک‌بنچ نمایان شده حکایت می‌کند که این محصول از اسنپدراگون 410 استفاده کرده است و پردازنده کورتکس 64 بیتی دارد. نمایشگر دستگاه 5 اینچی است و رزولوشن آن 720 پیکسل است. به نظر می‌رسد رم این محصول 1 گیگابایتی و حافظه داخلی‌اش 8 گیگابایتی است؛ البته اگر به حافظه بیشتری نیاز داشته باشید، می‌توانید از کارت حافظه جانبی استفاده کنید.
از مشخصات دوربین‌های این محصول سامسونگ هنوز اطلاعی در دست نیست، اما پیش‌بینی می‌کنیم حداقل مانند نسل قبلی خود، یعنی J2، به دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی مجهز باشد.


منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

جعفر

۱۳۹۴/۸/۱۱
کاش سامسونگ طراحی را از این چینی ها یاد می گرفت . حالا این گوشی با اون گوشیهای قدیمی اش چه فرقی دارد که می خواهد معرفی کند

Alireza

۱۳۹۴/۸/۱۱
یک گوشی میانرده آشغال دیگه از سامسونگ.رم یک؟؟؟ واقعا مسخرس