خانهاخبار
مشاور خرید: گوشی‌هایی که در یک ماه اخیر افت قیمت زیادی داشته‌اند (آبان 94)

مشاور خرید: گوشی‌هایی که در یک ماه اخیر افت قیمت زیادی داشته‌اند (آبان 94)

با ورود پرچمداران جدید برندهای مختلف بازار پاییزی رنگ‌وبوی دیگری گرفته است. آیفون‌های جدید وارد بازار شده‌اند و انتظار می‌رود در ادامه پاییز میت اس و اکسپریاهای سونی را هم در بازار ببینیم؛ گوشی‌هایی که هرکدام طرفداران خاص خود را دارند.
۱۳۹۴/۸/۱۰

آیفون‌های جدید وارد ایران شده‌اند. هرچند این محصولات به‌عنوان اولین گوشی‌های مجهز به تکنولوژی فورس تاچ به ایران رسیده‌اند، اولین‌ گوشی دنیا که مجهز به این فناوری است در هفته‌های آتی وارد بازار ایران می‌شود. از آن سو اکسپریا‌های ژاپنی در دسته‌های سه‌نفره وارد بازار ایران خواهند شد تا در ویترین‌ها خودی نشان دهند. اما چرا در مورد این محصولات صحبت می‌کنیم؟ چون همیشه با ورود پرچم‌دار جدید و استقبال از آن، پرچم‌دار پیشین دچار افت قیمت می‌شود. این قضیه در مورد برندهایی که نام بردیم هم صدق می‌کند. محصولاتی که بیش از 7 یا 8 ماه در ویترین‌ها خودنمایی می‌کردند، با ورود اعضای جدید خانواده‌شان با افت قیمت روبرو می‌شوند. پس اگر قصد دارید گوشی مناسب و مقرون‌به‌صرفه بخرید، اکنون زمان مناسبی برای این کار است، چون بعضی پرچم‌داران سابق در یک ماه گذشته حدود 100 هزار تومان افت قیمت داشته‌اند. با هم 5 گوشی را بررسی می‌‌کنیم که بازار پرنوسانی طی کرده‌اند و حالا با برچسب قیمت ارزان‌تری در فروشگاه‌ها دیده می‌شوند.

آیفون 6

با ورود آیفون‌های 6اس و 6اس پلاس، بازار تکاپوی بیشتری پیدا کرده است. با آغاز فروش آیفون‌های جدید قیمت آیفون‌های 6 و 6 پلاس دچار افت شده و نسبت به یک ماه گذشته حدود 100 هزار تومان افت قیمت یافته. البته این قیمت بیشتر در مورد آیفون 6 مدل پایه یعنی 16 گیگ صدق می‌کند: قیمت این محصول به حدود 2000000 تومان کاهش پیدا کرده است. اگر قصد دارید این محصول را بخرید، می‌توانید بررسی تخصصی آن را مطالعه کنید تا با مزایا و معایبش آشنا شوید.
البته انتظار می‌رود در روزهای آتی نیز این محصول با افت قیمت بیشتری روبرو شود؛ هرچه تقاضا برای آیفون‌های جدید بیشتر شود، به همان نسبت قیمت آیفون‌های 6 و 6 پلاس نیز کاهش پیدا می‌کند.

image

قیمت این محصول در یک ماه گذشته نزدیک صد هزار تومان افت داشته است (بدون گارانتی)

پی8

هوآوی به‌زودی با میت اس دوباره بازار ایران را شگفت‌زده خواهد کرد. البته اگر علاقه دارید از میت اس مجهز به تکنولوژی فورس تاچ استفاده کنید، باید نسخه 128 گیگابایت آن را خریداری کنید. اما ورود میت اس تنها اتفاق خوشایند برای طرفداران هوآوی نیست، چراکه هرچه به زمان ورود میت اس نزدیک‌تر می‌شویم، قیمت پرچم‌دار سابق هوآوی بیشتر افت می‌کند. پی8 که روزهای خوبی در بازار ایران پشت سر گذاشته است، اکنون افت قیمتی حدود 150 هزار تومان دارد و پیش‌بینی می‌شود در روزهای اخیر نیز روند نزولی‌اش حفظ شود. البته این کاهش قیمت بیشتر نسخه 16 گیگابایتی پی8 را تحت تاثیر قرار داده و قیمت آن را به حدود 1250000 تومان رسانده است. اگر می‌خواهید این گوشی هوشمند را بخرید، بهتر است پیش از خرید بررسی تخصصی آن را مطالعه کنید تا با اطلاعات بهتری اقدام کنید.

image

قیمت این محصول در یک ماه گذشته بیش از صد هزار تومان افت داشته است (بدون گارانتی)

اکسپریا زد3

سامورائی‌های جدید سونی به‌زودی وارد بازار ایران می‌شوند. سه برادر زد5  (زد 5 کامپکت، زد 5 و زد5 پرمیموم) با مشخصات سخت‌افزاری عالی و ظاهر خشن خود در هفته‌های آتی در دسترس قرار می‌گیرند. جو ناشی از ورود زد5 به ایران کار خود را به نحو احسن انجام داده و باعث افت قیمت دیگر اعضای سری زد اکسپریا شده است. زد3 محصولی است که بیشترین افت قیمت را متحمل شده و قیمتش حدود 70 هزار تومان کاهش یافته است. قیمت اکسپریا زد3 نسخه 16 گیگابایت حدود 1480000 تومان است. اگر تمایل دارید اکسپریا زد3 سونی را خریداری کنید، می‌توانید برای اطلاع از مزایا و معایب دستگاه بررسی تخصصی آن را مطالعه نمایید.

image

قیمت این محصول در یک ماه گذشته بیش از پنجاه هزار تومان افت داشته است (بدون گارانتی)

وان ام9

ام9 تایوانی محصولی از شرکت اچ‌تی‌سی است که در کنار نسخه پلاس خود نام پرچم‌دار امسال اچ‌تی‌سی را یدک می‌کشد. هرچند اچ‌تی‌سی پس از معرفی ام9 پلاس پرچم‌دار دیگری معرفی نکرده است، استقبال کم از ام9 سبب شده قیمت این محصول نیز کاهشی حدود 100 هزار تومان پیدا کند. قیمت این محصول در حال حاضر حدود 1480000 تومان است. اگر به خرید این گوشی هوشمند علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است پیش از خرید بررسی تخصصی دستگاه را مطالعه کنید تا با مزایا و معایبش آشنا شوید.

image

قیمت این محصول در یک ماه گذشته نزدیک به صد هزار تومان افت داشته است (بدون گارانتی)

جی4

به نظر می‌رسد یکی از خوش‌پوش‌ترین گوشی‌های سال 2015 این روزها در سراشیبی افت قیمت قرار گرفته است. جی4 کلاسیک و چرم‌پوش هرچند پرچم‌دار جدیدی بالای سر خودش نمی‌بیند، در حال سقوط است. قیمت این محصول در یک ماه اخیر با افت زیادی همراه بوده است. جی4 و دوربین فوق‌العاده‌اش در یک ماه گذشته حدود 100 هزار تومان کاهش قیمت داشته است و مدل 32 گیگابایت چرمی این محصول قیمتی حدود 1390000 تومان دارد. برای آگاهی از مزایا و معایب این محصول می‌توانید بررسی تخصصی آن را مطالعه نمایید تا آگاهانه تصمیم به خرید بگیرید.

image

قیمت این محصول در یک ماه گذشته بیش از صد هزار تومان افت داشته است (بدون گارانتی)

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

بی نام

۱۳۹۴/۱۱/۸
به نظرتون ایفون 6 اس بگیرم یا 6اس پلاس یجورایی فکر میکنم خرید 6اس پلاس پول دور انداختنه و ایا امکان داره قیمت ای دو گوشی افت کنه؟

امید

۱۳۹۴/۸/۱۵
به نظر من هر مدلی ک تو بازار میاد بهترین زمان خرید 1 تا 2 ماه بعدش بهترین زمانه ، هم اینکه حباب نداره زیاد ، چند ماه بعدش یه مدل جدید تر زمزمش هس که بیاد ووو... گوشی هم تو بورس هس از مد نیافتاده ... تو گوشی خریدن اصلا نباید به فکر سود زیان باشی ....
ولی یه چیز دیگه هم هس .....← کلاسش به اینکه زودتر از همه دستته :DD

حمیدرضا

۱۳۹۴/۸/۱۴
جی4 خریدذم از اهواز 1.450با دوتا قاب پشت یکی چرم و یکی سرامیک مدل 16گیگ.بدون گارانتی زیر 1.500 و با گارانتی بالای 1.700 هست

پولادی

۱۳۹۴/۸/۱۳
شهرستان مریوان

amir

۱۳۹۴/۸/۱۳
بدون گارانتی منظورشه