خانهاخبار
اپل اجازه استفاده از آیفون به عنوان ترازوی دیجیتال را نمی‌دهد!

اپل اجازه استفاده از آیفون به عنوان ترازوی دیجیتال را نمی‌دهد!

در حالی که بیشتر اوقات برای نشان دادن لمس سه بعدی آیفون 6اس و 6اس پلاس از قرار دادن جسمی روی نمایشگر این گوشی‌ها و محاسبه وزن جسم توسط آیفون استفاده می‌کنند، به نظر می‌رسد اپل به استفاده از لمس سه بعدی آیفون برای وزن کردن اجسام سبک چندان علاقه‌ای ندارد.
۱۳۹۴/۸/۹

لمس سه‌بعدی آیفون‌های جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند اجسام سبک را وزن کنند، اما به نظر می‌رسد اپل تصمیم ندارد اجازه چنین کاری را بدهد. این شرکت اپلیکیشن‌هایی را که با این هدف ساخته شده‌اند رد می‌کند و به آنها اجازه حضور در اپ استور را نمی‌دهد.

یکی از توسعه‌دهندگان iOS، به نام Ryan McLeod، گفته که اپل اپلیکیشن ترازوی دیجیتالی را، که او برای وزن کردن اجسام با قرار دادن آنها روی نمایشگر آیفون ساخته، رد کرده است. این توسعه‌دهنده می‌گوید که پس از مشکلات زیادی که برای ساختن این اپ داشته (برای مثال، باید روی نمایشگر آیفون چیزی گذاشت تا شبیه انگشت باشد و بعد جسم مورد نظر را روی آن قرار داد) متوجه می‌شود که اپل اپلیکیشن او را رد کرده است.

 

image

 

اپل به‌طور رسمی چیزی در این مورد نگفته، اما در پاسخ به توسعه‌دهنده Gravity گفته است که کانسپت این اپ برای اپ استور مناسب نیست. McLeod عنوان کرده که امیدوار است Gravity به‌زودی جای خود را در اپ استور باز کند و کاربران بتوانند به عنوان اپلیکیشنی کاربردی و ساده از آن استفاده کنند.

 

 

منبع: iphone Hacks

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Rip

۱۳۹۴/۸/۱۲
آره لومیا 970 دارن ایشون محصول ۲۰۱۷ مایکروسافت.... آخه گوشی ۲۰۰ دلاریه اپل رو با دیوایسی که هنوز نیومده مقایسه میکنن ... مگه میشه؟؟؟ درسته اوایل کوچ سخته ولی بعدش آدم احساس متفاوت بودن میکنه . الان همه بچه مدرسه ای ها و مهندس نماها و دختر های دم بخت آیفون دارن.... اگر به فرض بهترین گوشی دنیا باشه با اختلاف زیاد ، باز هم نمیخرم چون حالم بد شده دیگه

Alireza

۱۳۹۴/۸/۱۰
آقای عرفان شما خودتون مایکروسافت دارید که میگیرد خسته میشم یا همین جور یه چیزی پروندید؟؟

shahdad

۱۳۹۴/۸/۱۰
داداش نظر شما برای شما مقدم و برای ما قابل احترامه
ولی به چند دلیل این کارو نکن
1 چون با اپل کار کردی یه مقدار ویندوز برای شما سخته
2 پیروو سخنان دوستان زود از ویندوز خسته میشی
3 تو ایران ویندوز افت زیادی داره اما اپل افت آنچنانی نصبت به اندروید و ویندوز نداره
حالا نظر خودم از گفتار شما معلومه اپل بازی داداش الان سال سیاهه بورو اندروید اونم سامسونگ بگیر کاری که خودم کردم

عرفان

۱۳۹۴/۸/۱۰
باسلام خدمت شما مرد متعصب فقط الان باید بگم اینهمه کالای چینی میخری که مثلاً تولید داخله اول رو انا تعصوب نشون بده بعد برا شرکتا خارجی تصمیم بگبر.
دوم اینکه آقا میخوای گوشی 950 ماکروسافت رو بگیر آقا کسی جلوتو نگرفته چرا خودت رو میخوای گول بزنی که اپل فلانه و بحمانه بگو 950 دیدم خوشم اومده میخوام بخرم.
سوم اینکه گوشی 950 گوشی بسیار عالی هست ولی اگه استفاده کنی به سال نکشیده ازش سیر میشی و پشیمون میشی چرا اپلم رو با این عوض کردم.

Alireza

۱۳۹۴/۸/۹
سلام.من الان چند سالی هست طرفدار دو آتیشه یا همون تعصبیه اپلم ولی چند روز پیش آتیش تعصبم نصف شد یا شایدم تموم شد.!!!به چند علت
الان بیشتر قطعات اپلو مثل صفحه نمایش و سی پی یو و چند تا دیگه که من خبر ندارمو شرکتای دیگه برا اپل میزنن.در واقع اپل مواد اولیه گوشی شو داره ارزون به دست میاره ولی از اون ور گرون میده گوشیاشو سخت!!! من به سیستم عامل و یکپارچگی شو فناوری مثل 3d touch احترام میزارم خداییش حرف نداره.ولی الان که فکر میکنم میبینم اپل نصف بیشتر پولی که میگیره سود و یه جورایی سختم باج بدم به یه نفر.ولی الان گوشیآیی مثل مایکروسافت از نظر همه چیز تکنولوژی.سیستم عامل .قدرت دوربین و یه چند تا دیگه از اپل سرتره و از اون ور ارزون تره.اینو یاد گرفتم که طرف اندروید نخواهم رفت تا سال سیاه!!!میخوام گوشی مایکروسافت 950 بگیرم مزایا و معایبشو تا حد کامل میدونم ولی میخواهم شماها هم نظر بدید ببینم کار درستی میکنم یا نه؟؟؟ لطفا پاسخ بدید.