خانهاخبار
ویدیوی دوبله جی اس ام: مقایسه کامل Note 5 و S6 Edge Plus

ویدیوی دوبله جی اس ام: مقایسه کامل Note 5 و S6 Edge Plus

در این ویدئوی دوبله تفاوت‌های دو فبلت قدرتمند سامسونگ در سال 2015 یعنی نوت 5 و اس6 اج پلاس را با یکدیگر مرور می‌کنیم.
۱۳۹۴/۸/۷

برای افرادی که به دنبال فبلتی زیبا و قدرتمندند گزینه‌های بسیاری می‌توان پیشنهاد می‌کرد، اما شکی نیست که در حال حاضر Note 5 و S6 Edge Plus سامسونگ یک سروگردن از دیگر رقبای خود بالاترند. یکی همراه با قلمی فوق‌العاده و دیگری با لبه‌هایی خمیده و زیبا خودنمایی می‌کند.

طبیعتا انتخاب یکی از این دو محصول، با توجه به نقاط قوتی که دارند، کار آسانی نیست. برای انتخاب باید ابتدا بتوانیم مقایسه‌ای دقیق بین آنها انجام دهیم و با نیازهای خود مطابقت دهیم. اگر شما هم بر سر این دو راهی قرار گرفته‌اید، تماشای ویدئوی دوبله این مطلب می‌تواند راهگشا باشد.

در این ویدئو مقایسه کاملی بین این دو محصول صورت می‌گیرد و جدیدترین فبلت‌های سامسونگ به‌خوبی در مقابل یکدیگر عرض اندام می‌کنند. 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مرجان

۱۳۹۶/۱/۳۱
من نوت۵ دارم(بعد از فاجعه‌ی نوت۷ خریدم) دوستم یک سال پیش اس۶ ادج پلاس رو همون موقع گرفت و منتظر نوت۷ نشد. اون عاشق گوشی‌شه و به ظاهر و ادج و کارایی‌های اون بیشتر اهمیت می‌ده و من عاشق نوت. جفتمون خیلی راحت قبول داریم نوت۷ چیزی بود که هر دومون رو راضی می‌کرد اما در نهایت تفاوت فقط در کاربری‌مونه. گرافیک صفحه‌ی اس۶ اج پلاس بهتره اما نگهداری باطری نوت۵. ضد ضربگی اس۶اج پلاس پس از سقوط از ۵ طبقه معلوم شد که گوشی فقط با یه ترک ۱ سانتی روی گوریلا و کارایی همچنان ثابت و سریع هر جفتمون رو متعجب کرد. نوت۵ من تا حالا از دستم نیافتاده اما شک دارم تا این حد مقاوم باشه. بحث ضدآب بودنم هست البته که برام اهمیتی نداشت.

Payam

۱۳۹۵/۱/۵
سلام . دوستان من ۲ ماه این گوشیو دارم خیلی عالیه . ولی ۲روز پیش متوجه شدم که توی تصاویر دوربین اصلی ۳ تا نقطه بنفش هست نمدونم از کجا ظاهر شدن گوشی هم ضربه نخورده . گوشی ریست کردم .به اندروید ۶ ارتقا دادم ولی بازهم نرفت از دوستان کسی نمدونه چکار کنم؟؟؟؟

mahyar

۱۳۹۴/۸/۸
جالبه.واقعاً جالبه.

دانیال

۱۳۹۴/۸/۸
خیلی مرسی
بهترین دوبله ای بود که شنیده بودم عالی

farfar1993

۱۳۹۴/۸/۸
این مقایسه نبود ک
این ویدیوی تبلیغاتی نوت5 بود که طرف تمام سعی خودش رو کرده بگه اس6+ بده! آخرشم میگه اسمشم ضایعست.
خداییش خودتون ویدیو رو دیدین؟؟؟