خانهاخبار
هشدار: کاربران جیلبریک به iOS 9.1 آپدیت نکنند!

هشدار: کاربران جیلبریک به iOS 9.1 آپدیت نکنند!

اپل چندی پیش آپدیت جدید سیستم عامل آی‌دیوایس‌های خود را عرضه کرد که جلو حفره امنیتی جیلبریک Pangou را گرفت. حال برای اخبار جدیدتر با ادامه مطلب همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۸/۳

پس از گذشت تنها چند هفته از انتشار نسخه نهایی و رسمی iOS 9.0 شاهد عرضه جیلبریک آن از تیمی بودیم که قبلا ابزار جیلبریکی ih8sn0w را نیز منتشر کرده بودند، ولی این بار با نرم‌افزارPangu که گویا از لحاظ امنیتی خیلی قوی نبود.

از آن طرف شرکت اپل هم زمان انتشار iOS 9.1 را ماه نوامبر اعلام کرده بود که تقریبا مصادف با عرضه iPad Pro در بازارهای جهانی می‌شد، اما این شرکت در اقدامی غیرمنتظره iOS 9.1 را چند روز پیش در روزهای آخر ماه اکتبر عرضه کرد که خبر بدی برای جیلبریک‌کنندگان آی‌او‌اس ۹ به شمار می‌رفت. اگر جزو هواداران و جیلبریک‌کنندگان آی‌دیوایس خود هستید، برای آپدیت به iOS 9.1 دست نگه دارید، زیرا شرکت اپل به‌تازگی در آپدیت جدیدش جلو این کار را گرفته است و فعلا باید منتظر اعلام اخبار مربوط به عرضه جیلبریک مخصوص 9.1 بمانید.

توجه داشته باشید که اپل هنوز امکان دانگرید به iOS 9.0.2 را نبسته و اگر دستگاهتان را به نسخه 9.1 به‌روزرسانی کرده‌اید، هنوز به مدت محدودی فرصت برگشت به نسخه قبلی و جیلبریک کردن را دارید و با بردن دستگاهتان به حالت DFU Mode و سپس Restore کردن قادرید این کار را انجام دهید.


image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

shayan2424

۱۳۹۴/۸/۷
سلام
اگه من ios 9.0.2 رو دانلود کنم و وقتی از ایتونز اپدیتش کنم مشکلی پیش نماید؟؟
چون از چند نفر شنیدم با ایتونز فقط میشه دستگاه رو به اخرین ورژن ای او اسی که تا الان اومده اپدیت کرد یهنی ios 9.1

ارش

۱۳۹۴/۸/۴
من طرف دار ایفونم ولی خیلی خیلی زود دوباره جلبرییییییییک میشه

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۸/۳
همه به 9.1 اپدیت کنید تا روی تیم جیلبریک مثل ارمشون سیاه شه

Alireza

۱۳۹۴/۸/۳
این نشون دهنده قدرت اپل که با یک آپديت پرونده جلبرینگ رو میبندد.:دی