خانهاخبار
نسخه نهایی iOS 9.1 عرضه شد

نسخه نهایی iOS 9.1 عرضه شد

سرانجام پس از عرضه پنج نسخه بتا از iOS 9.1، نسخه نهایی این سیستم عامل در دسترس کاربران قرار گرفت.
۱۳۹۴/۷/۲۹

اپل نسخه نهایی iOS 9.1 را در اختیار کاربران خود قرار داد. نهمین نسخه سیستم عامل آی‌او‌اس کمتر از ۲ ماه قبل منتشر شده بود و حالا آپدیت ۹.۱ مهم‌ترین به‌روزرسانی برای این سیستم عامل به شمار می‌رود. مهم‌ترین تغییرات صورت‌گرفته در این نسخه به آیکون‌های Emoji و قابلیت Live Photos مربوط هستند.

در iOS 9.1 هنگامی که در حال گرفتن عکس Live Photos با آیفون ۶اس یا ۶اس پلاس خود باشید، به‌صورت کاملا هوشمندانه حرکات گوشی تشخیص داده می‌شود تا درنهایت عکس نهایی کمترین میزان تکان‌های ناخواسته را داشته باشد. یکی از ایرادهایی که به قابلیت Live Photos گرفته می‌شد این بود که هنگام ضبط این نوع تصاویر تکان‌های گوشی باعث می‌شود خروجی نهایی در حالت مطلوبی قرار نداشته باشد.

دیگر تغییر مهم iOS 9.1 افزوده شدن ۱۵۰ آیکون جدید به مجموعه شکلک‌های Emoji است. آپدیت ۹.۱ برای تمام دستگاه‌هایی که از آی‌او‌اس ۹ پشتیبانی می‌کنند عرضه شده و کاربران می‌توانند آن را به‌صورت خودکار از قسمت Settings>General>Software Update در آی‌دیوایس خود دریافت کنند.

 

image

ضمنا، در کنار آی‌او‌اس ۹.۱، اپل به‌روزرسانی ۲.۰.۱ را برای سیستم عامل ساعت هوشمند اپل واچ یعنی watchOS و به‌روزرسانی ۱۰.۱۱.۱ را برای سیستم عامل کامپیوترهای مک یعنی El Capitan نیز عرضه کرده است. 

روزهای پیش در خبری اعلام کردیم مشکل LTE در اپراتور ایرانسل در iOS 9.1 Beta 5 برطرف شده است. حال با عرضه نسخه نهایی iOS 9.1 یک بار دیگر این موضوع را بررسی کردیم که دیدیم خوشبختانه این مشکل در نسخه نهایی این سیستم عامل نیز مرتفع شده است. بدین ترتیب از این پس کاربران ایرانی می‌توانند روی آیفون‌های خود با iOS 9.1 از نسل چهارم شبکه‌های مخابراتی کشور بهره‌مند گردند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

علی

۱۳۹۴/۸/۵
از iso 8.4 آپدیت کردم به 9.1 هم گوشی خودمو هم گوشی دوستم هر دومون 5s داریم 32 و 64 هیچ مشکلی نداره یه کمی لگ داره ولی در کل اوکی هست پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان با گوشی آپدیت نکنید و حتما با آیتونز و فایل آپدیت هم مستقیما بر اساس مدل گوشی دانلود کنید هیچ مشکلی پیش نمیاد
نکته : آیفون 6s دیدم آپدیت کرده خیلی مشکل داره

ميلاد

۱۳۹۴/۸/۳
سلام
بله دوست عزيز مشكل كاملا حل شده

ميلاد

۱۳۹۴/۸/۳
درست عزيز
بنده هنگام اپديت ايفون خودم تغييرات اعمال شده رو خوندم ، باگ هاي زيادي برطرف شده اند تقريبا ميشه گفت ١٠ تا از باگ هاي ديده شده .
اين ٢ مورد هم اضافه بر انهاست

Mohammad1

۱۳۹۴/۸/۱
بله. از iPhone 4s به بعد همه ساپورت ميكنند.

Mohammad1

۱۳۹۴/۸/۱
من از طريق اينترنت پرسرعت با سرعت دو مگ به وسيله نرم افزار آيتيونز دانلود كردم(زمان دانلود شبانه كه رايگانه) حجمش دو گيگ بود، بدون هيچ مشكلي آپديت شد.