خانهاخبار
آیا آیفون 7 مجهز به شیشه Sapphire و فاقد دکمه Home است؟

آیا آیفون 7 مجهز به شیشه Sapphire و فاقد دکمه Home است؟

اخبار جدیدی از تحلیل‌گران سهام‌دار اپل درباره آیفون نسل بعدی این شرکت به گوش می‌رسد که آن را در ادامه مطلب با شما خوانندگان عزیز سایت به اشتراک گذاشته‌ایم. همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۷/۲۹

در حالی که هنوز یک سال با عرضه نسل بعدی آیفون فاصله داریم، اما اعتقاد داریم دانستن اطلاعات پیرامون آن ارزشمند است. ما از آیفون ۷ توقع داریم طراحی منحصربه‌فرد و متفاوتی نسبت به آیفون ۶اس داشته باشد. همچنین بسیاری بر این باورند که تکنولوژی جدید 3D Touch به‌کاررفته در آیفون ۶اس کاربر را تا حدود زیادی از دکمه Home بی‌نیاز می‌کند. 3D Touch توانسته به‌خوبی از عهده انجام دادن حرکات و دستوراتی مانند اجرای App Switcher یا انتقال از برنامه‌ای به برنامه دیگر و از این قبیل بربیاید و استفاده از دکمه هوم را بسیار کمتر از گذشته کند. با این کار فضای اضافه‌ای ایجاد می‌گردد که سبب بزرگ شدن صفحه نمایشگر و جا گرفتن آن روی لبه پایینی دستگاه می‌شود. این موضوع باعث خوش‌دست‌تر شدن آیفون هم می‌شود. اما خب سوال اینجاست: بر سر Touch ID به‌کاررفته در دکمه Home چه می‌آید؟ جواب این است که اپل نیاز دارد سنسور Touch ID خود را در قلب صفحه نمایشگرش ادغام کند. به‌نوعی یک لایه به صفحه نمایشگر اضافه می‌شود تا اسکن اثر انگشت کاربر را به عهده گیرد. ما معتقدیم احتمال این که دکمه Home از روی آیفون‌های نسل بعدی حذف شود ۵۰ درصد است. نکته دیگر تمرکز شدید اپل بر مصرف بهینه و طول عمر بیشتر باتری دستگاه‌های تولیدی خود است؛ اتفاقی که در این چند سال اخیر در MacBook ها افتاد و اپل با عرضه لپتاپ‌های جدیدش سال به سال باتری آنها را ارتقا داد، تا حدی که کاربران شاهد افزایش خیره‌کننده عمر باتری MacBook از ۵ ساعت به بیشتر از ۱۰ ساعت بودند. حال به نظر می‌رسد این اتفاق در خانواده کوچک‌تر محصولات اپل، یعنی آیفون، نیز تکرار شود.

با توجه به استفاده از یاقوت مصنوعی یا همان Sapphire به‌عنوان محافظ نمایشگر ساعت‌های هوشمند اپل (Apple Watch) به‌کاررفته در سری‌های Edition و معمولی، بعید به نظر می‌رسد این شرکت در آیفون‌های نسل بعد از مدل بهینه‌تر و سبک‌تر این متریال استفاده نکند که سبب سنگین‌تر نشدن این محصولات می‌شود؛ برخلاف اتفاقی که برای 6s و 6s Plus افتاد.

image

 

image

 

منبع: iClarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

alireza4

۱۳۹۴/۸/۱
;کاملا کار اپل درسته بدون برنامه ریزی و هدف چیزی انجام نمیده .
بزارین ایفون 7بیاد بازار بعدش نگاه به کمپانی اسیایی هم کنین اونم میره کلید HOMEروحذف میکنه و میگه برای اسایش و خلاقیت جدید که مشتری هامون تجربه کنند انجام میدیم .همه میدونند کمپانی اسیایی تجربه زیادی در کپی برداری از خلاقیت های کوپرتینو داره خوشبختانه فعلا باشکست روبه رو شده نه موفقیت نمونه ش S6که گندبرا کمپانی اسیایی به بار اوده .فقط کمپانی اسیایی سری نوتش خوب هستن نه اونقدر خوب بدک نیستند .

عرفان

۱۳۹۴/۷/۳۰
دوست عزيز اندرويد گوشي نيست،سيستم عامله!!!!!!

عباس

۱۳۹۴/۷/۳۰
فقط اینکه میگی سلطان گوشیا اندروید
اندروید گوشی نیس سیستم عامله
مثلا باید بگی سلطان گوشیا اپل الجی اچ تی سی
اینو یا بگیر ضرر نداره

A

۱۳۹۴/۷/۲۹
سلطان گوشیا فقط اندرویید!!! اندروید سیستم عامله :))

M

۱۳۹۴/۷/۲۹
به نظرم اپل با حذف دكمه هوم اشتباه بزرگي مرتكب ميشه. دكمه هوم شناسنامه ايفونه ٤٠٪ از كسايي كه ايفون دارن فرق بين اندرويد و اي او اس و نميدونن و فقط براي كلاس ايفون خريدن اپل اگه دكمه هومو برداره ديگه ايفون فرقي با بقيه گوشي نداره