خانهاخبار
عکس‌های رسمی از HTC One A9

عکس‌های رسمی از HTC One A9

پس از شایعات بسیار، بالاخره میان‌رده جدید اچ تی سی رونمایی شد؛ میان‌رده‌ای که ظاهری شبیه پرچمدارها دارد.
۱۳۹۴/۷/۲۹

روز گذشته HTC در کنفرانس خبری خود از گوشی جدیدش با نام One A9 رونمایی کرد؛ گوشی زیبایی که اکنون جدیدترین محصول سری 9 این شرکت به شمار می‌رود. این گوشی در 4 رنگ خاص و متفاوت تولید شده به نام Opal Silver ،Carbon Grey ،Deep Garnet و Topaz Gold که ترکیباتی است از رنگ‌های قرمز، خاکستری، نقره‌ای و طلایی. میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی به‌خوبی نشان‌دهنده طراحی زیبای محصولات این کمپانی است.

اما این بار اچ‌تی‌سی میان‌رده جدید خود را به امکاناتی متفاوت مجهز کرده است. گوشی One A9، برخلاف سایر میان‌رده‌ها، از تثبیت‌کننده اپتیکی تصویر و سنسور اثر انگشت بهره می‌برد. حالا گوشی اچ‌تی‌سی توان رقابت با نمونه‌های چینی را دارد که معمولا با چنین ویژگی‌هایی و با قیمت پایین‌تر روانه بازار می‌شوند.

شما با پرداخت 400 دلار گوشی هوشمندی با کیفیت ساخت بالا و با بدنه‌ای فلزی، نمایشگر تمام HD، دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکی تصویر، داک اختصاصی BoomSound، اسکنر اثر انگشت و 32 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار می‌گیرید. حتما می‌دانید چنین ویژگی‌هایی با قیمت تنها 400 دلار در کمتر گوشی‌ای دیده می‌شود. عکس‌های رسمی این گوشی جدید را در ادامه مشاهده کنید.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

yh

۱۳۹۴/۷/۳۰
کدوم دکمه هوم؟!!!!!!!! اچ تی سی چند ساله که دیگه از دکمه هوم استفاده نمیکنه از کدوم دکمه حرف میزنی؟!!!!

سام

۱۳۹۴/۷/۲۹
این که دکمه هومش مثل سامسونگ شده!!!!!!