خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه دوربین Note 5 و iPhone 6s Plus

تماشا کنید: مقایسه دوربین Note 5 و iPhone 6s Plus

در این مطلب ویدئویی از مقایسه دوربین‌های گلکسی نوت 5 و آیفون 6اس پلاس آمده که در نوع خود جالب است. پیشنهاد می‌کنم آن را تماشا کنید.
۱۳۹۴/۷/۲۸

در این مقایسه تصویری یک دستگاه آیفون ۶اس پلاس را می‌بینیم همراه با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، فلاش دوگانه و لرزشگیر مکانیکی اپتیکال که قابلیت فیلم‌برداری 4K با ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. در آن سوی مقایسه با گلکسی نوت ۵ طرفیم، همراه با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی، فلاش LED و لرزشگیر مکانیکی اپتیکال که، مانند آیفون ۶اس پلاس، توانایی فیلم‌برداری 4کی با ۳۰ فریم بر ثانیه دارد.

در این آزمایش چند مقایسه ساده انجام شده: در نور روشن روز، در محیطی با نور کم، ضبط 4K و تست Optical Image Stabilization یا همان لرزشگیر مکانیکی اپتیکال. در آیفون ۶اس پلاس، به‌لطف سیستم‌ عامل iOS، تمام تنظیمات به‌صورت خودکار انجام می‌شود تا کاربر هرچه راحت‌تر بتواند با آن کار کند. در نوت ۵ هم شاهد قابلیت‌های دستی جدیدی هستیم که کاربران حرفه‌ای‌تر می‌توانند از آنها بهره ببرند.

 

منبع: 9to5Mac

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

مهرداد

۱۳۹۴/۱۰/۵
اومدید اینجا نظر بدید یا دعوا کنید؟؟؟؟
اگه آیفون یا نوت5داری نظر بده اگه نداری برو الکی جا بقیه رو پر نکن.....هر چند میدونم بازم فایده نداره....

اشکان

۱۳۹۴/۸/۱۲
بی طرف::
عکاسی اپل نور سنجی رو خیلی دقیق تر انجام میده و همین موضوع باعث میشه رنگ ها طبیعی تر به نظر برسن.(یکی از دلیلاش همخونیه کامل با رابط کاربری و تشخیص اوتوماته بی نقصه).
در مورد فیلم برداری هم همین قضیه رنگهای طبیعی در اپل وجود داره،چیزی که برام واقعا" جالب بود لرزش گیری فوق العاده اپل. عملا تصویره سامسونگ بیشتر شبیه لرزش گیرای دیجیتالی عمل کرد (به موجی که حالتی خاص مثل زوم شدن دور و نزدیک دائم در حاشیه تصویر وجود داره دقت کنید).
در مورد صدا هم تخصصی ندارم :-)
**توی 6S Plus با استفاده از 3D Touch وقتی رو صفحه فشاری وارد بشه نورسنجی رو روی اون موضوع خاص قفل میکنه که خیلی حرفه ای و جالبه،نمی دونم سامسونگ هم داره یا نه؟ دوستانی که تست کردن اطلاع بدن،ممنون)(منظورم نورسنجی بر اساس یه موضوع انتخاب شده از تصویر نیست! بلکه قفل شدن نورسنجی روی رنگه شی خاصیه که با حرکت دوربین روی موضوعات دیگه تغیری تو نورسنجی صورت نگیره)

مهرداد

۱۳۹۴/۸/۵
بابا برید خودتونو جمع کنید....حالا این محمد یا اون محمد..اینجا قراره نظر بدید.
ای خدا اینا کی قراره این چیزارو بفهمن...

محمد

۱۳۹۴/۸/۳
خانوم ساناز میدونم بهتون برخورد ولی متاسفانه واقعیته
شما که سایت معتبر میشناسی یکی به ما معرفی کن !!!!
بجز کلش بازی کردن و سلفی یکی از استفاده هاتو از ایفونت به ما بگو استفاده کنیم
این مقاله رو صرفا برای کسی که میخواد از قفسی که گرفتارش شده میزارم بخونین شاید نجات پیدا کنید
[<< جهان در دوراهی استثمار و تکنولوژی<<< توی گوگل سرچ بزنین.امیدوارم تونسته باشم کمکتون بکنم تا حداقل افکارتونو از جهان سوم جدا کنم
درضمن من نمیدونم کجا به همه کمپانی ها توهین کردم اگه منظورتون اپله !!! اپل همه نیس!!!!
فرا فکنی کردن دردتونو دوا نمیکنه.مطالعه کنین

امیررضا سابق

۱۳۹۴/۷/۲۹
دوست عزیز فرض کن گوشی یه نفر مدلش پایین باشه و زاپیا نداشته باشه اونوقت باید چطور چیزی رو بلوتوث کنه؟ در ضمن معلومه تو عمرت سامسونگ دستت نگرفتی که این اراجیف رو میگی . شما بهتره بری همون اساب بازی سیبت رو بازی کنی که هیچی امکانات نداره و زنونه هست.