خانهاخبار
بهترین بازی های اندروید و آی او اس سبک Jump and Run

بهترین بازی های اندروید و آی او اس سبک Jump and Run

چه اهل بازی کردن باشید و چه نباشید، حتما دوره‌ای از زندگی‌تان را به این سبک بازی‌ها اختصاص داده‌اید؛ بازی‌های اکشنی که با پریدن و دویدن و گذشتن از موانع باید مراحل را پشت سر بگذارید و درنهایت، به‌قولی، به غول آن مرحله برسید. در این مطلب به ده بازی در این سبک اشاره می‌کنیم که واقعا ارزش دانلود کردن دارند.
۱۳۹۴/۷/۲۷

بازی‌های سبک پرش و دویدن از سری بازی‌هایی‌اند که همیشه جذابیتشان را حفظ می‌کنند و همیشه هم طرفدار دارند؛ از سوپر ماریو و شورش در شهر گرفته تا دنیای بازی‌های موبایلی امروز که هنوز، با کمی تغییر، همان حالت را دارند و همچنان هیجانی و پرطرفدارند.
در این نوع بازی‌ها همیشه شما یک قهرمانید که وظیفه دارید یک گروگان، اسیر یا... را نجات دهید. البته در سری‌های جدید این نوع بازی‌ها وضعیت کمی تغییر کرده، چراکه در بعضی مواقع شما کسی هستید که از دست نیروهای محافظتی و... فرار می‌کنید! خب به‌هرحال قهرمانان بازی‌های امروزی هم با شخصیت‌های قهرمان دیروز تفاوت دارند!
اما از این‌ها که بگذریم، بازی‌های بسیار جنجالی‌ای در این نوع هنوز وجود دارند که می‌خواهیم سراغ بهترین‌هایشان برویم.


Swordingo
یکی از بازی‌های کلاسیک سبک RPG که شما تنها قهرمان بازی هستید. هرچه دشمنان بیشتری را از پای درآورید، هیروی شما قدرتمندتر می‌شود. جواهراتی را که در طول ماجراجویی‌تان جمع می‌کنید می‌توانید با سلاح‌های قوی‌تر معاوضه کنید. وقتی به طبقه پایینی می‌روید، بهره هوشی دشمنان شما پایین می‌آید و حرکاتشان قابل پیش‌بینی است، اما با وجود این می‌توان گفت یکی از چالشی‌ترین بازی‌های این سبک است.

image

 

دانلود این بازی برای محصولات اندرویدی در گوگل پلی رایگان است، ولی اپلی‌ها باید 3 دلار پرداخت کنند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور
 

Rayman Run series
ریمن موجودی بانشاط است که به‌شدت اصرار دارد که بدود! مسئولیت این موجود بر گردن شماست و باید او را از بین موانع رد کنید، کرم‌های شب‌تاب را جمع کنید و به سمت مراحل بعدی راهنمایی‌اش کنید. محیط بازی پر از رنگ‌ها و نورهای گرافیکی و البته بسیار شاد و سریع است.

image

 

این بازی هم در گوگل پلی و هم در اپ استور به قیمت 3 دلار است.
Rayman Jungle Run

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

Rayman Fiesta Run

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور
 

Leo’s Fortune 
گنج لئو بازی بسیار تماشایی و زیبایی است که در آن باید لئو را در طول سفرش همراهی کنید. پس دست‌به‌کار شوید و به این جانور پشمالو کمک کنید از بین موانع و معماهای مختلف بگذرد و دزد گنج خود را پیدا کند! با اینکه بازی طوری طراحی شده که برای کنترلرها (دسته‌های بازی) مناسب‌تر است، مطمئن باشید هنگام بازی با صفحه لمسی گوشی‌تان هم بسیار لذت می‌برید و تلاش می‌کنید از دست این 24 مرحله سمج راحت شوید!

image

 

دانلود این بازی از طریق گوگل پلی و اپ استور 5 دلار هزینه دارد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور


Sword of Xolan
یکی از بازی‌هایی که کلا از پیکسل و هنر طراحی با پیکسل‌ها تشکیل شده است! البته چیزی که در این بازی شما را جذب می‌کند مطمئنا گرافیک آن نیست. در این بازی تا جایی که می‌توانید باید حمله کنید، از تله‌ها و هیولاهای شیطانی دوری کنید و درنهایت غول هر مرحله را شکست دهید. البته شما در این جنگ تنها نیستید و شمشیر فوق‌العاده و قابلیت‌های جادویی‌تان برای کشتن این موجودات به کمک شما می‌آیند. در حین بازی، با موزیک بامزه‌ای نیز همراه خواهید شد!

image

 

دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی رایگان است، ولی از اپ استور 1 دلار هزینه دارد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

Cally’s Cave series
این دختر کوچولوی بلوند را در تصویر می‌بینید؟ نام این دختر کلی است. اما این دختر کوچولو را دست کم نگیرید! او در کار کردن با اسلحه‌های مختلف استاد است و از مبارزه با دشمنان نمی‌هراسد. این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های RPG است که در آن به‌مرور قدرت شما و سلاح‌هایتان پیشرفت می‌کند. اگر هم از حالت داستانی این بازی خسته شدید، می‌توانید به حالت Survival سوئیچ کنید و برای بقای بیشتر تلاش کنید.

image

 

این بازی در گوگل پلی و اپ استور رایگان است.
Cally's Caves 3:

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور


Cally's Caves 2:

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور


Nub’s Adventure
نابز خیلی بیچاره و بدشانس است! خانه او را دیوهای قرمزرنگ خراب کرده‌اند و از این بابت خیلی ناراحت است. اما می‌خواهد خانه‌اش را از نو بسازد و البته در این ماجراجویی تنها نیست؛ تعدادی کرم بزرگ حلقه‌ای قابل کنترل نیز با او همراه‌اند. در این ماجراجویی نابز وارد 4 دنیای مختلف می‌شود و با ورود به هر دنیا با دشمنان جدیدی هم مواجه می‌شود و باید با استفاده از بومرنگش آنها را بکشد.

image

 

دانلود این بازی از گوگل پلی و اپ استور رایگان است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور


Mercurial Story
این بازی در سبکی میان بازی‌های پلتفرمری و معمایی است. شخصیت اصلی داستان به‌شدت نوسانی و تغییرپذیر است و در دنیایی زندگی می‌کند که جاذبه در هر دو جهت وجود دارد! جهت این جاذبه به عصبانی بودن یا خوشحال بودن این شخصیت بستگی دارد. اگر بخواهید در نیمه پایینی صفحه هم غواصی کنید، تاثیر جاذبه معکوس می‌شود و این شمایید که باید به‌سختی شخصیت بازی‌تان را کنترل کنید و به مقصد برسانید.

image

 

دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی و اپ استور رایگان است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور


Random Heroes series
بازی‌ای که کاملا ارزش امتحان کردن دارد! در این بازی سلاح‌های بسیاری برای پیشرفت کردن وجود دارد. همچنین دشمنان انواع بسیاری دارند و گرافیک بازی نیز پیکسلی و بامزه است.
دانلود این بازی برای گوگل پلی در هر دو نسخه 1 دلار هزینه دارد، اما در نسخه دوم این بازی برای اپ استور رایگان است.
نسخه اول این بازی نیز برای هر دو پلتفرم رایگان است.

image

 

Random Heroes 3:

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور


Random Heroes 2: 

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور


Random Heroes:

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور


VVVVVV
خودتان را برای مرگ، آن هم چندین بار پشت سر هم، آماده کنید! این بازی یکی از بازی‌های معمایی-پلتفرمری است که بسیار سخت است و باید زمان‌بندی بسیار دقیقی برای گذر از موانع داشته باشید. اما محدودیتی برای تکرار شانس شما وجود ندارد؛ پس شانستان را بارها و بارها امتحان کنید!

image

 

دانلود این برنامه از گوگل پلی و اپ استور 3 دلار هزینه دارد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور


Dokuro
شخصیت اصلی این بازی یک اسکلت بی‌نام در ارتش لرد سیاه است، اما گاهی هم به قهرمانی جوان تبدیل می شود و با پرنسسی زیبا مواجه می‌شود. اینجاست که شما باید به این پرنسس جوان برای فرار از قلعه لرد سیاه کمک کنید. وظیفه شما کمک به این قهرمان در فراری دادن پرنسس است، آن هم با عوض کردن به‌موقع حالت او از کالبد قهرمان به اسکلت و برعکس، که البته به دشمن روبروی شما بستگی دارد. هرکدام از این دو حالت قهرمان توانایی‌های خاص خودش را دارد.

image

 

دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی و اپ استور 2 دلار هزینه دارد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

منبع:PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)