خانهاخبار
نکسوس 6پی: پرطرفدارترین محصول جدید گوگل

نکسوس 6پی: پرطرفدارترین محصول جدید گوگل

در نظرسنجی‌ای که پس از کنفرانس گوگل از کاربران جی‌اس‌ام در مورد محصولات این شرکت انجام دادیم، بیشتر کاربران فبلت 5.7 اینچی گوگل را برای خرید انتخاب کردند.
۱۳۹۴/۷/۲۶

گوگل در کنفرانس هفتم مهرماه خود دیوایس‌های جدیدی معرفی کرد؛ دیوایس‌هایی شامل نکسوس 5 ایکس و نکسوس 6پی، پیکسل سی، کروم‌کست و کروم‌کست آدیو. اگرچه نکسوس‌های گوگل نسبت به سایر گوشی‌های اندرویدی برندهای سامسونگ و ال‌جی و... ناشناخته‌ترند، این بار گوگل با رفتن به سراغ هوآوی بازار چین را هدف گرفته تا نکسوس‌هایش را محبوب‌تر از پیش کند.

ما نیز پس از کنفرانس گوگل به نظرسنجی از کاربران جی‌اس‌ام درباره محصولات گوگل پرداختیم تا ببینیم کدام محصول گوگل میان شما کاربران محبوب‌تر است. در نظرسنجی انجام‌شده حدود 900 نفر از کاربران جی‌اس‌ام رای خود را ثبت کردند که در میان آنها بیش از 54 درصد به نکسوس 6پی رای دادند. به نظر می‌رسد نکسوس 5.7 اینچی جدید محبوبیت بسیاری بین کاربران دارد.

پس از نکسوس 6پی نیز نکسوس 5ایکس با 34.21 درصد، پیکسل سی با 6.98، کروم‌کست با 3.2 و کروم‌کست آدیو با 1.49 درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعیدامیرخانی

۱۳۹۴/۷/۲۷
علت این که گوشی6پی رو بیشتر انتخاب کردن شکل ظاهری وهمه ی امکانات خوبیه که داره فقط تنها مشکلش به نظرمن استفاده از اسنپ810 هست وتا وقتی نیاد معلوم نمیشه داغ میشه دوباره یا ن