خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئوی رسمی از گوشی اندرویدی بلک بری پریو

تماشا کنید: ویدئوی رسمی از گوشی اندرویدی بلک بری پریو

به نظر می‌رسد شرکت بلک‌بری برای عرضه اولین گوشی اندرویدی خود، که Priv نام دارد، بسیار مشتاق است. این شرکت به‌تازگی ویدئویی از نحوه کار با این دستگاه در اینترنت منتشر کرده که اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند در اختیار ما می‌گذارد.
۱۳۹۴/۷/۲۵

اگر پیگیر اخبار بلک‌بری باشید، حتما می‌دانید که این شرکت کهنه‌کار در نظر دارد گوشی جدیدی به نام Priv روانه بازار کند؛ گوشی هوشمندی که اکنون مشخص شده از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و کیبورد فیزیکی‌اش به‌صورت کشویی زیر صفحه نمایشگر قرار می‌گیرد.
چندی قبل مدیرعامل بلک‌بری عرضه Priv را تایید کرد و پس از آن توانستیم بررسی اولیه خوبی از سخت‌افزارها و دوربین این گوشی بخوانیم. اما این شرکت به‌تازگی ویدئویی از نحوه کار کردن با اولین گوشی اندرویدی‌اش در اینترنت منتشر کرده است که ما را با این گوشی هیجان‌انگیز بیشتر آشنا می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود که BlackBerry Priv نمایشگر 5.4 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 808، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار داشته باشد و از دوربین‌های اصلی و جلو 18 و 2 مگاپیکسلی بهره ببرد.

 

 

منبع: Phandroid

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

S.s

۱۳۹۵/۱/۲۶
سلام به همه ، یک هفته است که بلک بری پریو را خریداری کردم و واقعا متاسفم که چرا تا بحال بلک بری نگرفته بودم باید با او کار کنید تا تفاوت را ببینید
موفق باشید

جلیل

۱۳۹۴/۸/۱۵
انها که بلک بری استفاده کردند میدانند تنها بلک بلک است و دیگر هیچ......
وقتی با کیبورد شاه توت اخت بگیری حتی دلت میخواد پیامکای تبلیغاتی رو هم جواب بدی....
حتی همون گوشی قدیمش که فقط 2G پشتیبانی میکنه هم دست گرفتن ومسیج دادن باهاش حال میده نمیدونی کیبورد چی پس الکی هیچی نگو.....

SanD

۱۳۹۴/۸/۱۱
باسلام؛
دوستان به نظرتون این بهتره یا پاسپورت؟
پاسپورت بفروشم اینو بگیرم یا نه؟

Sam

۱۳۹۴/۸/۱۱
از نظرت مشخصه كه تاحالا با بلك بری كار نكردی؛ و هیچی ازش نمیدونی

amoo reza

۱۳۹۴/۷/۲۵
امین جان اگه به منفی هایی که گرفتی ینگاه بندازی جوابتو میگیری.....