خانهاخبار
به‌روزرسانی جدید یوتیوب گیمینگ و امکان پخش زنده بازی با گوشی و تبلت اندرویدی

به‌روزرسانی جدید یوتیوب گیمینگ و امکان پخش زنده بازی با گوشی و تبلت اندرویدی

این روزها امکان پخش زنده در محصولات و رسانه‌های اجتماعی مختلف بر سر زبان‌ها افتاده و همه کمپانی‌ها سعی می‌کنند راه‌های مختلفی برای آوردن تکنولوژی‌هایی در این زمینه برای محصولات و خدماتشان پیدا کنند. اما هدف یوتیوب گیمرهاست!
۱۳۹۴/۷/۲۵

در چند ماه گذشته یوتیوب به‌شدت درصدد جذب گیمرها بوده و آنان را بازار هدفی بزرگ و سودآور می‌داند. این فکر، یوتیوب را به جایی رساند که قصد داشت اپلیکیشن Twitch را از صاحبان این کمپانی بخرد. اما قبل از او آمازون این کمپانی را از آن خود کرد و از آنجا که برای یوتیوب چاره‌ای باقی نمانده بود، خود دست‌به‌کار شد و اپلیکیشنی با عنوان یوتیوب گیمینگ روانه بازار کرد.
این اپلیکیشن عملا رقیبی مستقیم برای توئیچ است و مانند این اپلیکیشن بسیار خوش‌ساخت است. این اپلیکیشن ساخت خود یوتیوب است، درنتیجه مسلما سرعت عمل و سازگاری بالاتری در پخش زنده از طریق یوتیوب دارد و اپلیکیشنی کاربردی برای گیمرهاست. اما این بار یوتیوب پایش را از گلیم خود درازتر کرده و به‌سرعت امکان ضبط و پخش زنده بازی‌ها را از طریق دستگاه‌های اندرویدی به اپلیکیشن یوتیوب گیمینگ افزوده است!

 

image

 

این کار از طریق هیچ اپلیکیشنی، حداقل به این قدرت، امکان‌پذیر نبود، ولی در این به‌روزرسانی برای اندرویدی‌ها فراهم شد. شایان ذکر است این قابلیت قبلا برای کاربران آی‌اواس وجود داشت. حالا برای داشتن گیم پلی با پخش زنده کافی است اپلیکیشن یوتیوب گیمینگ را به‌روزرسانی کنید و از طریق گوشی‌تان اجرا کنید و سپس دکمه Go Live را بزنید و بازی را شروع کنید.
یکی دیگر از امکاناتی که یوتیوب به این اپلیکیشن افزوده ضبط همزمان صدا از طریق میکروفون یا تصویر شما از طریق دوربین سلفی هنگام بازی کردن است؛ یعنی در کلیپی که در حال پخش زنده است، صدا و تصویر شما و همچنین عکس‌العملی نمایش داده می‌شود که در حین بازی کردن دارید!
همچنین یوتیوب به‌نوعی امکان حمایت از این سازندگان کلیپ را هم فراهم کرده و می‌توانید با عضویت در کانال‌های مختلف این سازندگان بهترین کلیپ‌ها را از بهترین گیمرهای دنیا ببینید. این حمایت به این سبک است که شما برای عضویت در این کانال‌ها و دیدن محتوای آنها باید ماهانه مبلغ مشخصی بپردازید. البته این قسمت اپلیکیشن هنوز در حالت آزمایشی است و جای کار دارد.

 

image

 

از امکانات دیگر این اپلیکیشن می‌توان به نشانه‌گذاری ویدئوها و بازپخش آنها در حالت آفلاین اشاره کرد. صفحه هوم این اپلیکیشن نیز بازطراحی شده و همچنین تنظیماتی که در اکانت یوتیوب خود انجام داده‌اید در این اپلیکیشن نیز اعمال می‌شود.
و نهایتا کلماتی را که قبلا جستجو کرده‌اید حین جستجوی جدید به شما یادآوری می‌کند؛ البته این ویژگی فعلا برای نسخه iOS این اپلیکیشن فراهم است.
اپلیکیشن یوتیوب گیمینگ را می‌توانید هم‌اکنون از گوگل پلی و اپ استور دانلود و نصب کنید.

 

image

 

نظر شما درباره این اپلیکیشن چیست؟ آیا حاضرید بازی‌های موبایلی مثل کلش آو کلنز، انگری بردز و... را با گوشی یا تبلت بازی کنید و به‌صورت زنده در یوتیوب پخش کنید؟

منبع:GsmArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ممد

۱۳۹۴/۷/۲۶
با این اینترنت نفتی که یه گوگلم بالا نمیاره این کارا تو ایران شدنی نیس اینترنت اینجا گرونه به صرفه نیس حالا حالا ها باید پشت سر این بلاد غرب بدویم