خانهاخبار
گلکسی زد3، گوشی تایزنی جدید سامسونگ، معرفی شد

گلکسی زد3، گوشی تایزنی جدید سامسونگ، معرفی شد

سامسونگ از گوشی جدید Galaxy Z3 رونمایی کرد که از سیستم عامل تایزن استفاده می‌کند. این گوشی 5 اینچی سخت‌افزارهایی در حدواندازه گلکسی اس3 دارد و قرار است در بازار کشورهای درحال توسعه، مثل هند، به فروش برسد.
۱۳۹۴/۷/۲۲

یک سال پس از موفقیت دور از انتظاری که گوشی تایزنی Galaxy Z1 به دست آورد، سامسونگ از گوشی جدید و قدرتمندتر Galaxy Z3 رونمایی کرد؛ دستگاهی 5 اینچی که مانند Z1 از سیستم عامل تایزن بهره می‌برد و از نظر سخت‌افزاری در حدواندازه Galaxy S III است.
نمایشگر این گوشی جدید با فناوری Super AMOLED ساخته شده است و رزولوشنی برابر 720p در اختیار دارد. سیستم عامل Galaxy Z3 نسخه 2.3 تایزن خواهد بود و از ویژگی Ultra Data Saving برخوردار است؛ ویژگی‌ای که پیش از این در گوشی‌های اندرویدی سامسونگ، مثل Galaxy J2، نیز دیده بودیم. با داشتن این ویژگی حدودا 50 درصد در مصرف اینترنت اپلیکیشن‌ها صرفه‌جویی می‌شود که در کشورهای در حال توسعه، که اینترنت گران دارند، بسیار ارزشمند است.

image

درون Galaxy Z3 پردازنده 4 هسته‌ای Spreadtrum دیده می شود که هسته‌های آن با فرکانس 1.3 گیگاهرتز کار می‌کنند. همچنین این گوشی به 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز است که با نصب کارت microSD تا 128 گیگابایت افزایش می‌یابد. برای دوربین عقب و جلو به‌ترتیب از لنزهای 8 و 5 مگاپیکسلی استفاده شده و کاربران با دوربین جلو قادرند سلفی‌هایی با زاویه باز ثبت کنند.
گوشی تایزنی جدید سامسونگ از 21 اکتبر با قیمتی حدود 130 دلار ابتدا در هند و سپس در سایر کشورهای در حال توسعه عرضه می‌شود. نظر شما در مورد گوشی‌های تایزنی سامسونگ چیست؟ آیا فکر می‌کنید این گوشی‌ها می‌توانند روزی جای اندروید را در بازار تلفن‌های همراه بگیرند؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Fardin

۱۳۹۵/۶/۵
به نظر من این سیستم عامل نمیتونه با اندروید رقابت کنه چون سامسونگ با این کارش میخواست یه سیستم عامل مخصوص داشته باشه که فقط رو گوشی های خود شرکت سامسونگ باشه ولی وقتی که بخوای رو اون برنامه های اندروید نصب کنی و هیچ پشتبانه ای هم واسه ساخت برنامه هاش نباشه واندروید هم قابلیت ها و اپن سوری بودنش بیشتر باشه کسی که احمق نیست بیاد پولشو به جای اندروید بده اینو بخره

علی

۱۳۹۴/۷/۲۳
من گلکسی اس 3(I9300)اگه مثل اس 3 باشه عالیه

امیر

۱۳۹۴/۷/۲۲
خب اگ لک و هنگ های اندروید و نباشه و رابط کاربری آسان و با کلاس و شیکی داشته باشه خیلی خوبه