خانهاخبار
به‌زودی در جی‌اس‌ام: بررسی تخصصی Xperia Z5 Compact

به‌زودی در جی‌اس‌ام: بررسی تخصصی Xperia Z5 Compact

خانواده اکسپریا زد5 سونی کم‌کم در حال ورود به بازار است و حالا عضو کوچک این خانواده، یعنی زد5 کامپکت، به دفتر جی‌اس‌ام وارد شده. بررسی تخصصی این محصول به‌زودی در وب‌سایت جی‌اس‌ام منتشر می‌شود، اما تا آن زمان می‌توانید انتظارات خود را از این بررسی تخصصی با ما درمیان بگذارید.
۱۳۹۴/۷/۲۲

در نمایشگاه ایفا 2015، که اخبار مربوط به آن در سایت جی‌اس‌ام پوشش داده شد، شاهد معرفی خانواده Z5 سونی بودیم. اکسپریا زد5، زد5 پریمیوم و زد5 کامپکت سه گوشی هوشمند جدید این شرکت ژاپنی‌اند که قرار است تا سال آینده لقب پرچم‌دار را به خود اختصاص دهند. اگرچه زد5 پریمیویم به‌دلیل طراحی زیبا و نمایشگر 4K توانست توجه اکثر کاربران را به خود جلب کند، زد5 کامپکت نیز، علی‌رغم اندازه کوچکش، سخت‌افزارهایی در حدواندازه دو عضو بزرگ‌تر این خانواده در اختیار دارد که این گوشی 4.6 اینچی را به دستگاهی ارزشمند تبدیل می‌کند.
اکسپریا زد5 کامپکت هم‌اکنون به دفتر جی‌اس‌ام وارد شده و بررسی تخصصی آن در حال آماده شدن است. می‌توانید سوالات خود را در رابطه با این گوشی مطرح کنید و به ما بگویید دوست دارید این گوشی بیشتر از چه جنبه‌هایی بررسی شود. به‌خصوص اگر قصد دارید زد5 کامپکت را بخرید، سوالات خود را در مورد این گوشی مطرح کنید تا بتوانیم بررسی تخصصی کاملی از آن برایتان آماده کنیم.
بررسی تخصصی اکسپریا زد5 کامپکت طی روزهای آینده در جی‌اس‌ام منتشر خواهد شد، پس تا آن زمان با ما همراه باشید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

امیر

۱۳۹۴/۱۱/۳
راهنماییم کنید ... این گوشی ارزش خرید داره یا Z3 compact ؟؟

محمد حسین

۱۳۹۴/۷/۲۶
اینم مثل اکسپریا زد 3 کامپکت صفحه نمایشش خراب میشه

رامین

۱۳۹۴/۷/۲۵
چیزی که دوست دارم از این نقد و بررسی بگید اینه که کاملا عادلانه و بدون تعصب به هیچ برندی این گوشی رو نقد کنید.
حرفاتون و انتقداتون کاملا صادقانه باشه نه فقط در جهت تخریب یک برند پیش طرفداراش.خواهشا این گوشی توسط کسی نقد بشه که صلاحیتشو داشته باشه و عاشق و طرفدار یک برند خاص نباشه و کاملا واقع بین باشه.

VistaMobile

۱۳۹۴/۷/۲۵
با سام حتما اما با آیفون ؟؟!!! شوخی میکنی ؟!

VistaMobile

۱۳۹۴/۷/۲۵
ارسال نمیشد بهتر بود !